Sherco HRD 50 SM 7,6 / 10

Sherco / Sherco HRD 50 SM
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 5000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon kényelmes, könnyen vezethető, kis 50ccm es Supermoto:D A Váz egész magas, a 125ös blokkokat is ekkora vázba teszik. Minarelli am6os blokkja van mint általában a többi 50ccm-es "motornak". kategóriájához képest erős, annyira megbízható mint egy átlagos 2T szóval nem árt ha ért az ember egy kicsit a szereléshez. 17,5 Dell'orto karburátor van rajta, ami nem hiszem hogy gyári. De gyakran el sétál az alapjárat, majd egy fél óra múlva visszajön. A váltója egy kicsit kemény, de rövid úton jár. Elöl 2dugattyús hátul 1 dugattyús AJP fékekkel van szerelve, ami nagyon harapós viszont kicsit nehéz adagolni. Összességében egy jó motor csak a fogyasztása kicsit nagy. Dehát a 2T hátrányai.

Motor 2 ütemű egyhengeres Minarelli AM6
Hengerűrtartalom 0,5 (49,7ccm)
Furat/löket 40,3X39mm
Henger Nikasil bevonatos
Kenés szintetikus kétütemű olaj 2%-ban az üzemanyagba keverve, automata szivattyús olajozás
Indítás Berugókarral
Keverékképzés Karburátor: Dellorto
Kipufogórendszer Rozsdamentes leömlő alumínium hangtompítóval, katalizátorral
Erőátvitel 6 sebességes szekvenciális
kapcsolású
Tengelykapcsoló Többtárcsás rendszerű,
olajfürdőben. Hidraulikus mozgatású
Gyújtás Ducatti 12V 85W
Váz CrMo acél cső, eltávolítható segédváz
Üzemanyagtank Műanyag, 7,5L kapacitású
Fékek Hidraulikus működtetésű AJP, elöl
300mm, hátul 180mm-es tárcsákkal
Első futómű Paioli 41mm-es hidraulikus
teleszkópokkal
Hátsó futómű Ollé rugóstag hidraulikus
csillapítással. Az előfeszítés állítható
Első kerék Morad 2.5X17”-os alumínium
felni alumínium kerékagyakkal.
Hátsó kerék Morad 3.5X17”-os alumínium felni
alumínium kerékagyakkal.
Tömeg 83kg
Tengelytáv 1 360mm
Hasmagasság 280mm
Ülésmagasság 800mm

Erre használta
"hobbi" motorozásra. Terepezésre, lakhelyem körüli mászkálásra.(max80km)

Javítanivalók
csapágyazás, dugattyúcsere, szimeringek, láncszett csere. (izzócserexD)

Itt szervizelte
Itthon.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Haw

Beküldve: 2011. február 26.