Simson KR51/1 Schwalbe 9,8 / 10

Simson / Simson KR51/1 Schwalbe
gyártási év: 1976
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 16912
vezetett km: 60
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Igazából azért esett erre a motorra a választásom mert másra nem volt pénzem. Nagyon olcsón jutottam hozzá ehhez a géphez. Megérte az árát az biztos. Ez előtt 1 Babettám és 1 MZ TS 150-em volt, de elég súlyos gép volt úgyhogy terepre nem vittem. Ez egy Simson Schwalbe KR51/1 1976-os évjárat. Nekem mindig első rúgásra indult/indul, és semmi bajom nincs vele, kivéve a km órát ami állandóan ugrál, nem mér csak ugrál, a gyújtáskapcsolót ami néha ha üresbe akarom rakni gyújtás alól elfordul kompletten a kulccsal együtt és az akksi sarut ami lejött az akksival együtt így csak ott figyeg egy kis kábel. Gyújtása kalapácsos ami elég gáz :D De nagyon precízen be lehet állítani ami azt jelenti, hogy első rúgás hidegen melegen. Igazából ez a gép megérdemli a sok 10-est. Tanulómotornak, boltba elrohangálósnak egy tökéletes választás. Minden embernek aki egy olcsóbb árkategóriában szeretne motort, ne Puch-t vegyen amihez alig van alkatrész. Én ezt ajánlom annak is akinek nincs kedve biciklizni, tekerni. Olcsó karbantartani, alig eszik 1,5l/100km. Hidegen még fuldoklik amikor kicsit ráhúzod a gázt. Tehát elindulsz ráhúzod lehörög és leáll. Utána rúgásra indul de ez kicsit irritáló ha gyorsan kell indulnod és nincs rá időd melegíteni... Tehát az én tesztem ennyi lenne :) Köszönöm hogy elolvastátok. Remélem tetszik!

Erre használta
terep, faluban rohangálós

Javítanivalók
km óra, gyújtáskapcsoló, akksi saru, tömítések

Itt szervizelte
itthon

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: supermotoboy

Beküldve: 2013. február 22.