Simson S51B 8,6 / 10

Simson / Simson S51B
gyártási év: 1981
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 12400
vezetett km: 1400
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Miután megvettem a motort és utánfutón hazahoztam, első útján nagyon hamar leállt egy elszakadt gázbowden miatt. Miután nem akartam hazáig tolni és ismertem egy szerelőt akinek a műhelye épp a közelben volt bevittem hozzá és felszereltük az új bowdent. Ha már ott voltam a sok spéci szerszám közepette, szétkaptuk a hengert és iszonyatos látvány volt belül, javíthatatlan. Ugyan még egy pár km-et mentem azzal az állapotú blokkal, így is elég megbízható volt, elvittem furatni épp annyival nagyobbra amennyivel muszály volt mert karcos volt a henger, és kapott új dugó és gyűrűket, gyertyát gyújtáskábelt és megszakítót vígan szelte a km-eket. E generál óta úgy jár mint a svájci óra. A reggeli első indítás nem mindig megy pöccre, de ha már járt egyszer a motoron ülve is be lehet rúgni alapjáraton.

Ami a legjobban tetszik, hogy ha kihúzod a 8ast a kerekekbőle motorhoz képest nagy sebességgel is milliméter pontosan irányítható ha már érzed e vasat.

Erre használta
Városban cirkálok, haverokkal túrázok

Javítanivalók
Karburátort kellett kipucolni, használt motornál (most már én is tudom) érdemes szakemberrel vagy legalább saját szemmel átnézni a blokkot belülről, mert ha nincs szerencséd nagyon sok mindent cserélhesz.

Itt szervizelte
Garászban otthon, ha megállt a tudomány telefon havernak és megoldottam ahogy mondta

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: -=Szeky=-

Beküldve: 2007. július 12.