Suzuki GSX-R600 8,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R600
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 20000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Elsősorban leszögezném, mint amatőr laikus írok véleményt, túl sok összehasonlítási alapom nem sok van, ne higgyetek nekem..... :)

2008 tavaszán vettem a k4es gixxer600at. addig honda párti voltam, és ezrest akartam, de egy nagyon jó vételnek köszönhetően itt kötöttem ki. Utólag nem bántam meg...
cél volt a sportmoci, észzerű közúti használatra. A kinézete: szerintem az egyik legszebb sportmotor, de ezt mindenki döntse el maga. Futómű: szerintem nagyon jó. keményebb a 98as cbr600asénál, de még bőven kényelmes a rossz utakon is, tehát szerintem eltalálták a sportosság és kényelem középútját. Kanyarokban naon jól dönthető, jól viselkedik. A fékek jók, nekem még nem mászott el soha a nyomáspont, bár pályán még nem jártunk. Ugyan nem lehet összehasonlítani a tuono brembo fékeivel, a gixxeren sokkal nagyobb erővel kell húzni ugyanazért a hatásért, de még vele is fel lehet emelni a hátsókereket, mint 1 elbambulás után a kocsitól 5 cm-re farokkal a levegőben tapasztaltam, tehát a fék kielégítő. A motor: szerintem naon jó. tipikus 600as, alul kezesbárány, kezdők is elboldogulnak vele, 10 000 felett meg nem igazán tudod h mi történik:) Egyenletes a teljesítményleadása, kanyarból kanyarba dobva, kigyorsítva nagyon egyenletesen jön az erő tehát: kezelhető. A fogyasztása barátságos, 110 km/hnál 5.4 literre jött ki:):) 120 lóerőhöz, szerintem nem rossz. városban száguldozva sem mentem 8.5 felé, átlag 6.5-7.
végeredményben megszerettem a gépet, de jöjjön a negatívum: az üléspozíció! halál. Nagyon sportos, budapesti dugóban izomláz lett a végeredmény! Hozzá tud erősödni az ember azon izomzata, egy idő után már megszoktam, de nem kényelmes, nem erre találták ki. Aki nem jár dugóban, és 100-120 felett használja, tartja a menetszél, ott jó, de tötymörögve. citadella felvonulás rendőrvezetéssel 30-al városon kívül is: grrrrrrr.
Összességében szeretem a mocit, nem bántam meg, és csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy sportos 600ast akar.
ja és azóta már gixxer párti is vagyok:)

És ha itt tartunk: totál széria állapotban vettem meg. Volt pár necces szitum autó kikanyarodni elém..... Vettem rá scorpion nyitott dobot - 10 cm belőle, azóta jobban figyelnek rám. nem is tudom miért...
+ elektromos rendszámtábla felhajtó.... pssszt

Erre használta
hétköznapi használat, hegyi kanyargás

Javítanivalók
1 év használat után minden ok, csak szervíz. Az előző tulaj alatt megállt, beszart a befecskendezősor. Elvileg ez szériahiba, uh garanciálisan kicserélték neki javított változatra, azóta is ok.

Itt szervizelte
Kawamoto érd, azóta már nincs szervizük, suzuki hollós. korrektek, rendesen felkészültek.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Petyaa

Beküldve: 2008. december 20.