Suzuki GSX-R600 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R600
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 33000
vezetett km: 13000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A GSX-R elött volt néhány motorom volt 250-es 2t cross aztán volt sor 4es 4t 2db szóval elötte volt pár motorom már de kissebbek meg más kategória.Aztán eljött az idö hogy ugy éreztem már nem elég a 250 sor 4,igy váltottam 600asra!Hogy miért pont Gixxer-re talán mert elég olcsón jutottam hozzá....a motorrol tudni kell hogy olaszországból költözött szereny hazánkba tehát nem tudtam az elöéletéröl semmit és már 1 éve ált az embernél a garázsba aki még be sem indittotta..talán azért mert álitotta hogy félt töle vagy mert talán tudta hogy elöbb utobb beteg lessz a kicsike nah mind1 a lényeg hogy valóba 1cm-es por ált már rajta meg a penzin is ami benne volt inkább takonynak nézett ki kint inkább shell w-power nek.A lényeg a motort kitoltuk 1-2 inditásra el is indult de egy kicsit köhögött gondoltam a benzin miat meg talán egy kis karbi szinkron és tisztitás és jó is lessz!Ez igy is lett 1-2 tank kimotorozoott benzin után ment is mint egy elmebeteg!Nagyon tetszett a 250esek után hogy 1-ben és 2-es ben simán jön az eleje felfele nah meg menteg a végtelen nyelezések amit csak birt!aztán egy jó 7000 km után nemnagyon akart elindulni az eggyik henger hidegen meg egy idő után kopogott is de ugy mint egy 1.7 szivó dizel!Mivel motorszerelö vagyok és volt lehetöségem a szervizben szétszedni ahol dolgozom rájöttünk hogy az 1 hajtókar alatt elölvadt a csapágy hogy miért azért mert kint olaszban a helyi vagányok leszedték a kartelt valami oknál fogva és jó vastagon megkentés tömitő pasztával a viszarakáskor amit a hő és az olaj szép lassan belülröl kimosott és eldugult az olajszivattyú ami ezt eredményezte!Tehát belenyultam a kicsit sem olcsó felujitásba amiben kicseréltem a főtengelyt,a hajtókarokat,az összes csapágyat,a fékbetéteket és mindent amit ugy láttam hogy ha már egyszer szét van szedve a csikó akkor már normálisan rakom össze jah és nem pasztával hanem teljesen új tömitésszettel is!Aztán kapott egy új fényezést is mert ha már igy jártam akkor már nézzen is ugy ki ahogy én szeretném!Tehát ez az én kis történetem azóta van benne 6000km és hibátlanúl müködik a kis gixxer!Rávertem egy nagyon szép szatyor pénzt de nembánom mert tudom hogy most tényleg pöpec kivül belül!
Tanulság olcsó husnak híg aleve!

Erre használta
Egykerék,nyelezés,térdkoptatás,turázás az asszonnyal!!!

Javítanivalók
összeségében jó kis gép nincs vele gond!

Itt szervizelte
saját magam és egy kollégám szervizeltük!!!Az alkatrész ellátása kiváló szerintem talán az eggyik legjobb mert azért elég elterjedt egy masina!!!

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: racingpeet

Beküldve: 2009. január 7.