Suzuki GSX-R1000 9,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R1000
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 1000 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 3000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Elöszőr is gondolkodtam a kawasaki zx10r (2006-2007)-en.Nagyon kawasaki párti voltam és csak is azt akartam minden áron formailag is meg ugy teljesitményre(184le) is vitte a primet az én számomra ja és persze a zöld szin meg magáért beszél csak az jöhetett volna szóba!
De végül sok teszt olvasásra és sok motoros találkozon és gyorsuláson a gixxer bizonyitott lehet 600 vagy 1000 mindenbe nagyon ott voltak.És hát szervizileg meg hát árba is mindent verttt..
-És sok utána nézés után találtam egy elfogadható árat persze okm -eset . Suzuki gsxr1000-k8 kék fehérbe szigorúan más nem is jöhetett szóba!
-És hát elhoztam balasagyarmatról okm -esen és miért ne szakadó esőbe 227km-re laktam))D:D: szóval az idő nem kedvezett de kit érdekel ha egy új vassal mész haza!
-pestre mire beértem kb 120km volt nem kell mondanom menyire áztam el:D:D és még onnan 100km volt a haza út de hát feledni kelet az esőt és járatni a vasat és persze épségbe hazaérni.
-közbe már éreztem hogy ez igen jó választás lesz...
hazaértem épségesen és másnap 227km röl 460km -ig adtam neki persze járatos tempóba.
ezután még beleraktam 600km-ert és jött az elsö szerviz (1060km). Motul 300v 10w40-es factory line (5200ft/1liter) szóval 4 liter kelet ebböl! pluss olaj szürő és minden csavar átnézése volt a következő.
-majd vittem magammal egy bmc sportlégszüröt a gyárit meg elraktam ahová való az ágy allá:D:D-
sokkal mélyebb hangja lett és lehet érezni hogy nagyobbat sziv jóval mint a gyári papir.
-végül egyel kisseb lánckerék lett a vége 17röl 16 fogra ha egyszer megy hagy menyen:D
-ezután hazahoztam és tovább folyt a járatása az ezredesnek! a gyári 1700km ig nem mentem többel 170-él 7000-es fordulattal pedig ekkor lehetett volna neki huzni 10000ig . de ugy voltam egyszer legyen jó bejáratva a vas és egészen 2500km ig járatam! majd ezután jött aminek jönnie kell ki az egyenesbe és megnézni mit megy 5 be és hát a teszt nem csal 299 pontosan. 1be.186,, 2:210.,, 3:253,,4.286!
- 3 ba gázra 170 töl felkapja kerékre simán biztatás nélkül!-
2 személyel is kiprobáltuk és ott mivel sok a súly hátul nem igazán mertem neki oda tenni 3 ba csak 4 be de iszonyat mit megy még 2 személyel is végülis csak 1000res!
mostantól pedig kezdödik az 1-estöl gyorsulás 4 ig gyakorlása mert vár KUNMADARAS street 1000!



email cimem:szabo1985@freemail.hu

Erre használta
Mindenre !!!!

Javítanivalók
Semmi hisz japán motorral van szó!

Itt szervizelte
Szolnok
Rodeo ride

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: szabo1985

Beküldve: 2009. június 11.