Suzuki GSX-R600 7,6 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R600
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 22000
vezetett km: 4000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Mielőtt megvettem ezt a motort egy Honda NSR125-öst nyúztam, főképp ezért vettem 600-ast, nem pedig nagyobbat. Higyjétek el elég! A motor kényelmet tekintve gyenge, de nem azért van kitalálva ez a GSX-R sorozat, hogy kimotorozzunk vele a világból. Miután lenyomtam kb 1000km-t meghivtak egy túrára Szlovákiába. Tömören az a lényeg, hogy a jóminőségű szlovák szerpentinen nemvolt ellenfelem. Ez a motor a legjobb egy jókis kanyarvadászatra, de azért autópályán sem kell félteni, észre sem veszed és már 250-el száguld az ember, ami ezeken a "kiváló"magyar utakon még sok is.
Ami nem tetszett az a fék volt, ezt orvosoltam egy jó minőségű fékbetéttel és fém fékcsővel. Úgy már frankón lehet stoppizni, nem pépes-nyúlós a fék. A fogyasztás jobb kéz izgatottságától függ,volt olyan, hogy 5,5literrel eltúrázgattam 100km-en, autópályán viszont ha téped a száját 10litert is benyel simán.
A motorban van egy K&N sportlégszűrő, amivel annyit értem el, hogy sokkal pontosabban és gyorsabban veszi a gázparancsot(brutál hangja van), valamint van rajta egy LeoVince titanium kipufogórendszer aminek nemcsak király hangja van, hanem kb 4-5kilóval könnyebb a gyári rendszernél.
26000km van a motorban, úgyhogy ideje a szelephézagot belőni, ezenkivül a kötelező szervizt betartom és semmi baj nincs a motorral.

Erre használta
túrázgatás, hegyekben kanyarvadászat

Javítanivalók
eddig 1dolgot kellett javitani a motoron, az első kerékcsapágyakat kellett kicserélni, ugyanis fékezésnél halk kopogást lehetett hallani elölről+kopó alkatrészeket kellett kicserélni/fékbetét,gyertya,olaj,olajszűrő/

Itt szervizelte
motorkerékpárszerelő vagyok, nemjárok szervizbe. A motorba csak és kizárólag Castrol R4-es olajat rakok aminek 5000Ft litere, de inkább veszek 5000 kilóméterenként ilyen drága olajat, mint inkább 15000km után az elnyüstölt alkatrészeket cseréljem újakra több 100.000.Ft-ért

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vendég

Beküldve: 2007. február 22.