Suzuki TL1000R 6,2 / 10
Suzuki /
Suzuki TL1000R
gyártási év: 99
lökettérfogat: 996 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 36000
vezetett km: 18000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen
Több sor4 után döntöttem a V2 mellett.az ár,és a minőség miatt választottam a TL R-t!remek motor főleg ha figyelembe vesszük a 10éves korát,ez egy egyszeri és megismételhetetlen széria a szuzutól!Kezdem a jóval:nagyon nyomatékos motorja,elnyűhetettlen,és ez mellett gazdaságosnak mondható fogyasztás.nagyon jól irányitható motor még nagy sebességnél is,igazi kanyarvadász.nekem egy nyitott BÓDIS rendszer van rajta,eszméletlen menydörgés hangja van,és sötétben látszanak igazán a 60cm-es lángcsóvák!Conti Road Attack guma 14 ezret tud rajta(hátul)túrázni szuper guma de,aki inkább döntögetni akarja,annak ajánlom a Conti Sport Attack-et,vagy a BrigesBT021-et.Jöhet a rossz:a folytonos alsó kuplungtömités megadja magát,eső vagy nagyobb mosás után eszméletlen nyikorgás jön a hátsó rugóstagoktól,gyertyaként világító lámpái éjjel életveszély!a gyári elsőféke kicsit gyenge,de ezt orvosolni lehet fém fékcsővel.(hamar túlmelegszik)nehéz hidegindítás(3-4ikre indul)városi lavírozásra inkább gyalogmennék,mint evvel,(de nem is erre való)!ha lemeritetted az akksit,betolni lehetettlen,csak a bikázás marad!igazi kalandtúra motor,összeségében jó vas,de mindig tartogat vmit,hogy ne unatkozz!
Erre használtatúráztam vele,és helyben használtam,kanyarvadászatra
Javítanivalókfesz.szabályzó(gyári 45e.)alsó kuplung tömités(800ft)AC pumpa(bontva 35e)akksi évente(18e)
Itt szervizelteSteelhorse kawasaki Pécs.Berger Béla a motorok istene
A beküldő 19 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
wrb311Beküldve: 2009. november 21.