Suzuki TL1000R 6,2 / 10

Suzuki / Suzuki TL1000R
gyártási év: 99
lökettérfogat: 996 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 36000
vezetett km: 18000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Több sor4 után döntöttem a V2 mellett.az ár,és a minőség miatt választottam a TL R-t!remek motor főleg ha figyelembe vesszük a 10éves korát,ez egy egyszeri és megismételhetetlen széria a szuzutól!Kezdem a jóval:nagyon nyomatékos motorja,elnyűhetettlen,és ez mellett gazdaságosnak mondható fogyasztás.nagyon jól irányitható motor még nagy sebességnél is,igazi kanyarvadász.nekem egy nyitott BÓDIS rendszer van rajta,eszméletlen menydörgés hangja van,és sötétben látszanak igazán a 60cm-es lángcsóvák!Conti Road Attack guma 14 ezret tud rajta(hátul)túrázni szuper guma de,aki inkább döntögetni akarja,annak ajánlom a Conti Sport Attack-et,vagy a BrigesBT021-et.Jöhet a rossz:a folytonos alsó kuplungtömités megadja magát,eső vagy nagyobb mosás után eszméletlen nyikorgás jön a hátsó rugóstagoktól,gyertyaként világító lámpái éjjel életveszély!a gyári elsőféke kicsit gyenge,de ezt orvosolni lehet fém fékcsővel.(hamar túlmelegszik)nehéz hidegindítás(3-4ikre indul)városi lavírozásra inkább gyalogmennék,mint evvel,(de nem is erre való)!ha lemeritetted az akksit,betolni lehetettlen,csak a bikázás marad!igazi kalandtúra motor,összeségében jó vas,de mindig tartogat vmit,hogy ne unatkozz!

Erre használta
túráztam vele,és helyben használtam,kanyarvadászatra

Javítanivalók
fesz.szabályzó(gyári 45e.)alsó kuplung tömités(800ft)AC pumpa(bontva 35e)akksi évente(18e)

Itt szervizelte
Steelhorse kawasaki Pécs.Berger Béla a motorok istene

A beküldő 19 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: wrb311

Beküldve: 2009. november 21.