Suzuki GSX1300R Hayabusa 9,8 / 10

Suzuki / Suzuki GSX1300R Hayabusa
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 1340 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 2
vezetett km: 2600
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

KTM525MXC után burkolt moci után néztem és ami a lényeg volt,az nem más mint a döbbenetes gyorsulás.2 lehetőség volt:Kawa 1400 és Busa.Retro Vacak vs. Dagadt Bálna.1998 óta viszont elfogult vagyok Suzuki iránt,így kb. 1 nanosecundumig (se) gondolkoztam (és milyen furi,ez évben még 1 Kawát se láttam,de az se rossz masina,sőt...komoly ellenfél!)Az elsö meglepetés a szalonban,mikor elemeltem sztenderről a súlya volt,2x annyi mint a KTM volt.De mivel nem akartam a fejem fölé emelni,ez kb. 3 másodpercig érdekelt (majd otthon utánahúzok a csavaroknak a térdemben :) )Kis pöcc a start gombun és az a mély morajlás,duruzsolás...wow.1 fokozat simán kattan és elindulok,szám 2 szélen szétszakadt.Se a súlyát nem érezni,se a szokatlan üléspozició nem érdekelt.katt-katt,2-3-4-5-6.Mivel az üzemanyagszint-jelző lyukat égetett a retinámon,irány a kút,rátankoltam a japán benyára egy 20ast.160km-t mentem az első nap,majd 3/4-ét városban.Semmi sem zavart,az indexet kivéve.Mármint alatta a kürtgomd.Én gyakran duddantok 1et mikor újra a kormányra fogok hüvelykkel.Másnap xarrá áztam,vizest tesz 5-ös,pláne,hogy a nap végén jöttem rá,hogy a gyújtás lekapcsolásával vissza áll max teljesítményre(A).Mind1,az első 815km-en nem forgattam 5000 felé és ezután csak C-ben használtam.1875km-ig 7500 felé nem küldtem,de már 1500-tól B-ben hagytam.1900km körül raktam először A-ba.Az A-B-C a Suzuki teljesítménykapcsolója.C-ben a bejáratás első fázisára jó,ill. városi szutykolásra,itt úgy mehet,mint egy 400ccm porszívó(itt a hangra utalok,nem sértegetek senkit,400ccm király XD).B a kezdők örömködésére való,teljesítményének kb 3/5-e,2/3-a jelentkezik.Igaz elsö 2 fokozatba már itt sem lehet teljes gázzal menni.Ez a mindennapok lóereje.Végül az \"A\".WOW.Először 3.-ban mertem csutkát húzni...én marha.Válasz tizenméteres méteres csík lett.1 és 2-ben max negyedgáz,3-ban fél se,különben kész a gyertya...Szóval 4.-ben is csak ésszel lehet vagánykodni,de itt egészen 290 körölig rohan a mutató.1-ben 130,2-ben 185-190,3-ban 235-240 körül megy.5 és 6 leszabályozva 285.
Futómü:csodás és tökéletes.Gyárilag nagyon puha,de 1 szakértő kéz csodákra képes.Fékezéskor kanyarban felegyenesedési hajlama van és \"full gázos\" gyorsuláskor váltásnál hajlamos beszitálni,kormánygátló teszi a dolgát,no problem.
Fékek:jók,első csöveire nem árt a fémruha.
Motor:Nyomatékos...Gáz nélkül akár 3-ba is indul.6.-ban alapjáraton megy úgy 35körül és gyorsul a végtelenségig.Teljesitménylépcsöket érzek,6000-ig kellemesen halad,6000-7500 vadállat,7500- szemgolyóbehorbasztós-kézkitépős.260 körül hanygyányi gáz és 280.Döbbenet.
Nem tetszik:gagyi karcolodó plexi és nincs xenon.Használhatatlan váltójelző,hiába van 5 fény ereje és tud villogni ill. világítani,kiesik a látómezőböl.Éjszaka vagy alagútban ér vmit,de akinek ez kell és nem tud fülre váltani,az béna.Nem tetszik az utasaimnak a hátsó ülés,csajoknak még jó lehet,de 1 magasabbnak kéne még 1 térd,ami hajlik.Gugolni kell hátul,de 10-15 percig nem nyafognak és 100 km is max fél óra...Ezek nem tetszenek,de közel sem hibák!Minden más,a MOTOR,a FUTÓMŰ,FÉKEK és MEGJELENÉS 10-es skálán 10-et ér.Akinek meg nem tetszik vegyen mást XD Fogyasztás 19liter/300km átlagos használatnál.Legyetek Rosszak és Széles utat,guminők...izé...gumifákat!

Erre használta
túra (hahahaaa)

Javítanivalók
Itt csak én lehetek a leggyengébb láncszem!

Itt szervizelte
Maxx Power M 3508 Miskolc,Csaba vezér út 25.
1 kötelező szerviz:28e (olaj+szűrő+munkadíj)

A beküldő 24 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zsokyzoli

Beküldve: 2008. május 11.