Suzuki GSF400 Bandit 8 / 10

Suzuki / Suzuki GSF400 Bandit
gyártási év: 91
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 37000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Egy 125-ös NSR-ről ültem rá erre a vadállatra az interneten néztem ki magamnak és beleszerettem rendszám nélkül vettem én rendszámoztam, olaszból hozott papírja szerint női tulajtól teljesen gyári volt. Az elején mint tapasztalatlan gyilkoltam a gépet de később észhez tértem. Szép hang mintha a gyárból jött volna kora ellenére. Én egy sportdobot raktam rá nagyot dobott rajta na meg a hangján is, még egy nagyobb kormányt raktam rá javított a kezelhetőségén. Ami ritka bár én ezt nem függtem ki, de gázra jön kerékre tehát 400-hoz képest nagyon jó végsebesség igaz csak 180 bár szerintem ez bőven elég a magyar utakra, na meg plexi nélkül tartósan 140-nél már szed lefele a menetszél, a hátsó utasnak is kényelmes motor én amit maximum mentem vele egy huzamban 250km volt az már kicsit fárasztó volt. Jól lehet döntögetni főleg a szélesebb kormánnyal. Épp most fogok tőle megválni nehéz szívvel, de új szerelmem vagy kicsit nagyobbra váltok. Ajánlom mindenkinek ezt a típust, a Bandit egy életérzés.

Erre használta
városban, iskolába járni, turáztam is vele keveset

Javítanivalók
kopó alkatrészek (lánc,fékbetét,gyertya, olaj,stb) a fesszabályzót a benzincsapot kellett cserélni meg volt egy karbiszinkronja

Itt szervizelte
Nagyhegyesen egy szerelőnél ,illetve magam csináltam

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Itaf

Beküldve: 2009. február 21.