Suzuki GS 500-E 7 / 10

Suzuki / Suzuki GS 500-E
gyártási év: 1991
lökettérfogat: 487 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 16000
vezetett km: 2500
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 5/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A mocit nemrég vettem, egy 150es és egy 251es Etz után szerettem volna egy kényelmes utazó 110-et tudni, és erre elég. Egyszerű, kiforrott gépet kerestem, amihez ha kell alkatrész, bontva is találok. A formája nekem mindig tetszett, bár ugye ízlések és ficamok. Az enyém elvileg nyitott, így elvileg olyan 45 le- az évek. 120nál pörög óra szerint 6ezret 6. ban, szóval ilyenkor még erőlködés nélkül megy, és ez volt a cél. A megbízhatósága legendás, sajna nekem nyáron karbi gondjaim voltak, uh ezt egyenlőre nem tudom megerősíteni. Az órában most van 18500km, 16000-rel vettem. Most ne röhögj, nem akarom kitalálni hogy ez reális e, de maga a gép nincs lepattanva. Kényelme rosszabb mint az Mz-ké volt, nekem a lábamat kell kicsit jobban behajlítani mint azt szeretném, pedig csak 178cm magas vagyok, de nem vészes azért, lehet vele túrázni szépen, arra is való, mindenét erre találták ki. A lámpája sztem nem túl erős, a refi jó,de a tompított gyenge. A hangja negyon tetszik, szerelőm szerint lehet valami mókolás a kipuffban, mert elég mély hangja van, de a gyári dob van rajta és én nem is nyúltam hozzá. Kezdőknek tényleg tök jó, könnyű, kezes, és már van benne annyi, hogy nem előzgetnek folyton. Amivel nagyon nem vok kibékülve az a színe, ez a lila rózsaszín kombó vmi nagyon eszement japán ötlet volt, uh most igyekszem átfesteni, de ezt már a vételkor is tudtam. Sokan mondják hogy gyönge, és kinövi az ember hamar, erre azt mondom, hogy ha majd rendesen elkoptatja az ember a gumi szélét, és nincs semmi majrécsík, akkor váltson, egyenesben nem nagy szám húzni. Nekem még van hova fejlődni, uh ha meglenne a pénzem a nagyobb gépre (sajna még nincs), akkor sem cserélném le.Remélem tényleg megbízható lesz, mint ahogy azt szajkózzák, és akkor nem is lesz vele kinom.

Erre használta
Csak túrázás, erre való, sztem nem szabad pályán nyaggatni, nem arra találták ki. Városba pedig jobb a Kawa ER5, meg a Honda CB500, azok vízhűtésesek.

Javítanivalók
Karbi, volt vele szívás, leállt egy idő után, mintha nem kapna elég benzint. Sajna szerelőmnek alig volt ideje, uh ezt végül egy másik helyen csinálták meg.

Itt szervizelte
Magán szerelő, jó áron dolgozik, csak sokan hordják hozzá a gépeket, uh alig van ideje.
Márkaszervíz: megcsinálták, jó is lett, bár az egyik csávó úgy beszélt velem mintha elkaptam volna a nőjét, szóval a kiszolgáláson kéne még csiszolni. Sztem ha egy 3 misis Intrudert vittem volna, másabb lett volna a hang...

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: djani86

Beküldve: 2009. június 17.