Suzuki GSR600 9,6 / 10

Suzuki / Suzuki GSR600
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 1000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A tavalyi párizsi motorkiállításon találkoztam ezzel a Suzukival először, már ott körvonalazódni látszott, hogy a Suzuki megint egy sikermodellel fog előrukkolni erre az évre. A ma nagyon divatos naked formát egy kis izgalmas designnal keverték, egy erős blokkot és sportos futóművet vettek elő a raktárból és ezeket „olvasztották” egybe, annak érdekében, hogy a vásárlók a legjobban ... Ez a taktika elég jól bejött! Világszerte sokat adnak el a GSR-ből. De tényleg jó is a motor. Indulás után, egy pár kilométer múlva az volt az első benyomásom, hogy ez nagyszerűen össze van rakva. Minden finoman működik rajta, olyan, mint egy kis ékszerdobozg legyenek elégedve Amint már írtam a bevezetőben, ez a csupaszmotoros forma mostanában nagyon divatos, ezért kár lett volna kihagyni a gyártásból. A Bandit sikerein felbuzdulva jöhetett az ötlet, hogy valami izgalmasabb, huszonegyedik századi formába próbálják hozni ezt a technikát. Sikerült. Rengeteg gyári kiegészítővel is fel lehet szerelni a GSR-t a matrica szettől elkezdve az alsó idomon keresztül, háromféle fejidom is választható hozzá, aránylag elfogadható áron. Szerintem a szélvédelem miatt érdemes is hozzá venni egyet. Ami nekem nem annyira tetszett, az az, hogy a tank egy kicsit nagy terpeszre kényszeríti a vezetőt, és az ülésnek túl nagy a lejtése, ami miatt könnyen rápréselődik a mogyi a tank hátuljára. Ezért erősebben kell tartani a combokkal a tankot, ami kissé fárasztó hosszabb távon.

Szép a tank idomjába rejtett index, a hátsó részen a kipufogókkal harmonizáló hátsólámpa megoldás, amit szép idom takar. Ez a karakterisztika nagyon jó szerintem, mert normális haladásra is lehetőséget ad, nincs benne folyamatosan az emberben az, hogy tövig húzza a gázt és száguldozzon, de ugyanakkor, ha erre vágyunk, akkor még ennek is megfelel ez a motor. Ereje és nyomatéka éppen elegendő, ha valaki mást mond, ne higgyetek neki! Igaz, vannak olyanok, akik egy ennél erősebb motort ki tudnak utcán motorozni, de minek!? Ez is bőven elég! Aki száguldozni akar, az menjen ki a pályára, az utca egyre veszélyesebb!

A váltó teszi a dolgát. A fokozatok jól el vannak találva, ha bele akarnék kötni, akkor egy kicsit rövidebb áttételezést választottam volna, mert ennél a motornál nem a végsebesség a lényeg, de így is jó.

Erre használta
kielégülés

Javítanivalók
ár

Itt szervizelte
műhely az udvarban / eddig /

A beküldő 24 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: abolcskei

Beküldve: 2007. február 23.