Suzuki SV1000S 8,8 / 10

Suzuki / Suzuki SV1000S
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 998 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 14500
vezetett km: 11000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Mint minden "nagy motoros" a legkissebbeknél kezdtem, volt többféle 50ccm, aztán 250ccm kétütemű motorom, aztán 2002-ben vettem az első négyűteműmet egy zxr250 személyében, nagyon szerettem nem volt párja a környéken 20000-t forgott, és nagyon jó hangja volt, ezzel két év alatt lenyomtam 20000km-t.
1 éves motornélküli szünet után sikerült megvennem egyik nagy álmom, egy sv1000s-t. Mielőtt megvettem volna sok motor közűl válogattam, mint pl, vfr, vtr1000, gsxr, cbrf4. Aztán láttam pár sv-t élőben sportdobokkal elhúzni, nagyon megtetszettek, a külső forma, a két dob és a hangja.
Elmentem a full-gas-ba és egy szürke 1000-t kinéztem, de mint kiderült tesztmotor, igy inkább választottam egy másikat, ami egy igazán ritka kincsnek számít, mert gyöngyházmetál narancssárga, adtak rá új gumikat és fékbetéteket, és sötétített túraplexi is volt rajta.
Először nagyon szokatlan volt, nagyon magasnak találtam a kormányt és a motor elejét, de ma már egy másik motor lenne szokatlan. Rövid használat után 2000km vihettem lánc cserére mert még a gyári volt rajta, így kibírt 17000km-t. Aztán jött a 18000-es olajcsere ezt még a full-gas-ba csinálták, de most már otthon végzem.
Kb. 2 hónap múlva megtuttam venni rá a sportdobokat, egészen más élményt nyújt a motorozás így. Azért választottam a raptort mert a legolcsóbb volt, nem bántam meg, mert nagyon szépek, jó munkát végeztek, könnyen cserélhető 5 csavar/dob. A motor májusban került hozzám,és szinte minden nap volt használva a nyáron, talán ezért került bele 11000km. Sokat túrázgattunk a haverokkal, inkább csak a dunántúlon, de annak szinte minden részén voltunk.
A legalacsonnyabb fogysztásom 5.5l/100km volt 2 személlyel de maximum 90km/h-sebességnél. A 11000km során elhasználtam két új hátsó gumit, az első még egy pár ezret kibír, ezt a gumifogyasztást köszönhetem az egykerekezgetésnek, és a nagyobb gyorsulásoknak, ami azért elő szokott fordúlni.
Óra szerint mért maximális sebességem 265km/h. Hosszabb túrákon azért a csuklóm elszokott fáradni,és a hátsó személy keze is, mivel nagy a motorfék igy gázelvételnél hatalmas a fékező erő, ez a gumit is koptatja.

Erre használta
Csak kisebb túrákra használtam (max400km)

Javítanivalók
Teleszkóp szimmering csere (a teleszkópok szárára rászáradt bogarak miatt)
Injektor állítás, alapjáraton néha "visszacsüsszentett" a motor hirtelen gázadásra

Itt szervizelte
Suzuki Full-Gas Balatonboglár
Láncszett DID 50VM L110,X-Gyűrűs+első és hátsó lánckerék 39000huf és + 2 óra munkadíj 8400huf,kicsit sokalltam a két óra munkadíjat,így többet láncot nekem nemcserélnek.

Olajcsere: - olaj castrol actevo 10144huf
- olajszűrő 3900huf
- K&N lágszűrő 19900huf
- munkadij 1óra 4200huf

A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: svjozsi

Beküldve: 2007. február 23.