Suzuki GSF400 Bandit 8 / 10

Suzuki / Suzuki GSF400 Bandit
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 32000
vezetett km: 14000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon jó kis gép. Megvételkor sok hibája volt, de kezelve lett. Gondolok itt az üzemanyag-ellátásra, elektronikára, esztétika. Saját kezűleg újítottam fel kívülről, a blokkot télre tervezem. Nagyon jól húz, bár csak 400-as. nem száguldozni akarok vele hanem csak motorozni. nekem arra elég amire használom és amit elvárok tőle. Az indítási problémákat egy új akksi és gyertyák orvosolták. A csere óta pöcc-röff. Egy herélt Akrapovic Sport dob van rajta, ami nagyot dobott a hangján, mindenki 600-asnak vagy 750-esnek nézi. A meglepettség a fejeken mikor megtudják az igazságot kárpótol a munkáért. 2 személlyel is szépen megy, bár kicsit visszafogottabb , de ez ugye várható. Amúgy az utas sem szokott panaszkodni egy hosszabb túra után sem. Nekem sima csutkakormányos, de ezzel együtt sem fárasztó a menet. A szezon előtti karbiszinkron sajna elkerülhetetlen, de utána a szezont stabilan megbízhatóan lehet végigmotorozni vele. Összeségében kezdőmotornak nagyon jó, bár nem tervezem a váltást. Nagyon a szívemhez nőtt főleg amennyit dolgoztam vele/rajta.

Erre használta
Túrázás, szerpentinezés, munkába járás

Javítanivalók
Karburátor tömítések cserélve lettek. új spirálakksi, gyertya, fékbetét, lánc lánckerék, szóval a kopó dolgok.

Itt szervizelte
Otthon mindent. Gumicsere természetesen gumiszervízben.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: draco871002

Beküldve: 2014. március 29.