Suzuki RF400 6 / 10

Suzuki / Suzuki RF400
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 63000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 2/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Hogy miért erre esett a választás? :)
- Pont azért, mer nem volt más lehetőség! ;)
Üzletbe beszámított mociként jött és kész!

Japán belpiacos a motor, ha erre esik a választásod, akkor gondolnod kell arra, hogy alkatrészt a hazánkban nagyon nehezen lehet hozzá kapni.
Például Én egy alapjárat állító csavart működtető bowdenért 16.500 Ft-ot fizettem csak azért, mert Japánból jött ;)

A teljesítménye 400-as kategóriához képest is gyenge, a végsebessége nagyon erős lejtőn is csak 190 km/h, de az annyira a vége, hogy ettől jobban soha, de soha nem fog menni átalakítás nélkül .. :)
(tiltás - "dadog")

A fogyasztása ehhez mérten kifejezetten magas, még akkor is, ha Én nem séta körözgetésre használom.

Nekem 9 liter körül szokott mozogni a történet, de normális használatnál ez 6,5 literre levihető.
Sajnos ettől lentebb nem igazán lehet vinni, ez van!

A kényelem kifejezetten magas színvonalat képvisel, és ezek mellett sport/túra kategóriához képest is kifejezetten jól lehet dönteni.

0-100 km/h-ra 6 másodperc kell neki, legalább is tuning nélkül.
Kifejezetten sokat gyakoroltam ezt is pár esti versenyen, szóval van hitele! :)

Összegezve: Nagyon nehéz hozzá kopóalkatrészeket szerezni itthon, nem pályázásra és autópálya végsebesség rekordra való, nagyon kényelmes, rendkívül könnyen kezelhető lágy motor, akár első motornak is megfelelhet.
Kis szerpentinekre, olyan kanyarvadászati helyekre, ahol nem 200 fölött kezdődik a kanyar átlagtempó nagyon király, szóval kis visszafordító helyeken, nem nagy szakaszú egyenesekkel borított hegyi területeken és városi menőzésekre, illetve 200 méteres esti illegális menetekre alkalmas lehet, azonban fontos tudni, hogy nem 200 LE .... ! :)

Ha a motorblokk egyszer elszáll, kifejezetten nehéz dolog lesz összerakni újból, és nagyon költséges lesz a javítás!
Egyetlen egyedüli motornak nem ajánlom, mert ha hirtelen nagyobb a baj, akár állhat 2 hónapot is csupán az alkatrész beszerzése miatt .. :(

Olyan embernek ajánlom, akit nem érdekel annyira a sebesség, és csak szimplán a motorozás élvezetét keresi nem közúti versenyzés céljából .. ;)

Ha szeretsz túrázgatni, társaságban motorozni, akkor egy nagyon szerethető, kényelmes motorod lesz, aminek nem lesz baja sohasem, mert ha egy évben egyszer vagy kétszer szervizelve van, a balta sem veri szét :)

Üdv,
Attila!

Erre használta
A "közút" nem VERSENYPÁLYA ... :P
---> DEHOGYNEM!
Naná hogy az! ;)


Javítanivalók
bowden, karbi, szelephézag, fékek, elektromos kábelek

Itt szervizelte
Nincs reklám, csak ha fizetnek! :)

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: clutchking

Beküldve: 2014. október 16.