Suzuki GSF1250 SA 9 / 10

Suzuki / Suzuki GSF1250 SA
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 1250 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 6000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Légolajos 6 éves 1200 S Banditomat cseréltem be az új 1250-re,bízva az injektor,6.sebesség,+köbcenti,vízhűtés,valamint a 2005-ben újjított kasztni nyújtotta előnyökben.A megújjított külső mindenképp jobb,egyrészt jobban lehet a motorral manőverezni,döntögetni, köszönhetően többek között a végre gyárilag szerelt sportguminak,de egyébként is sportossabbnak hat a futómű,kicsit feszesebb az eleje,sajnos még mindig nem eléggé,dehát ezért vettem Banditot 400 000-rel olcsóbban 600-as sportgép helyett.A lámpa fényereje sokkal jobb az előző szériáénál,a külső is sportossabnak , keskenyebbnek hat pedig még nehezebb annál.Sajnos a férőhely is kevesebb lett az ülés alatt.A régi Banditon 15 000-ret itt becslésem szerint 7000-ret megy el a gyári gumi.Mivel nem túrázni használom számomra nagy előny a gyári sportgumi.Az ABS nagyon jó nem lép hamar közbe.A blokk kicsit túrásra lett hangolva, a 6. sebesség túl hosszú a régi légolajos Bandit 5.-ben jobban tolt ezért viszont kisebb fogyasztással kárpótol az új.6000-res fordulatig viszont sokkal erősebb mint elődje,a 600-as sportgépek csak autópályán tudják megrángatni a bajszát mert csak 245 a vége.Jó az injektor,tökéletes az új vizhűtés,nagyon finoman jár,közúton gond nélkül ,még könnyebben elbánik a 600-as sportgépekkel,ezért nagyon jó az ár érték aránya,hiszen többet tud egy 600-asnál,és még túrázni is lehet vele.Rengeteg kiegészítő kapható hozzá,én teljes idomzattal varázsoltam sportosabbá+ sporkipuffogó.

Erre használta
Sportos kanyarvadászat

Javítanivalók
Semmi

Itt szervizelte
Márkaszerviz,kötelező, garanciális.

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: führer

Beküldve: 2008. május 16.