Suzuki GS500 9 / 10

Suzuki / Suzuki GS500
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 487 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 10000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Aprilia AF1 50 után vettem. Ami sajnos főtengely probléa miatt megállt de időközben kész lett így 2 motor van a háznál. A GS-re hosszú nézelődés után esett a választás (aprilia SXV 450, Husqvarna SMR450) de mivel megbízhatóság fontos volt (és ezért hajlandó voltam áldozni a "mókafaktor"-ból) így a GS megfelelőnek tűnt mind árban, mind teljesítményben. Mivel GSX-R 600K8 a cél így jobb döntésnek is éreztem mint egy supermoto-t. A cél az volt h megszokjam a nagyobb köbcentit a nagyobb sújt h azzal már ne egy 600-as nál kelljen bajlódni. A bejáratás nem volt nagy szenvedés hiszen 5000-nél már 100felett megy picivel meg hát 50-es után az addig leadott ereje is megfelelt. Olajat a 10.000km alatt nem fogyasztott (a sportos használat ellenére sem) a fogyasztás 4-6liter körül alakult de már a 4literes fogyasztás eléréséhez sem kell túlzottan visszafognia magát az embernek. A széles kormány miatt a kezelhetőség tökéletes. (én a gyári Bridgestone Battlax BT45-ösökkel is meg voltam elégedve-bár kissé puha és sportos használat mellett nekem 9.000km-t ment el) az első futómű puha ezt nem vitatom de így is használható-a pályázás miatt azért én megrendeltem hozzá egy progressive-ebb szettet a Motorrad-nál. Igen pályán is jártam vele hiszen a sportmotoros irány felé mozgok. Nem mondom hogy a teljesítmény bőven elég hiszen 44Le nem a világ sőt... Viszont meg voltam vele elégedve. A csomagtartó pakolhatósága szinte nulla teháth egy hátizsák mindig kell ha valamit viszel magaddal! Jó választásnak tartom mert meg lehet vele tanulni motorozni nem büntet minden kis hiba után. Aztán 1-2 év után el lehet dönteni merre mész tovább mert ez a motor kellő alapot ad a nagyobb gépekhez. A blokkal problémám nem volt -a kuplungot viszonylag hamar kellett állítani- szintén "sportos használat" miatt. A kis sor 2-es teljesítménye pedig közutakra bőven elég.

Erre használta
Voltam vele Horvátországban, városban tekeregtem vele, 40-100km körüli utak sűrűn voltak, emellett néhány hétvégi élmény pályázást is beiktattam TEHÁT AMIRE MOTORT LEHET HASZNÁLNI MINDEN

Javítanivalók
egyenlőre semmi szeretném ha így is maradna...:)

Itt szervizelte
Motorrad, itt vettem ide is hordom vissza. Értenek a motorokhoz de én picit fájva adtam 27.000-et egy 6000-es szervízért amiről mindannyian tudjuk h csak egy olaj/olajszűrő csere és légszűrő tisztítás...

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Johnny#74

Beküldve: 2008. október 28.