Suzuki B-King 8,8 / 10

Suzuki / Suzuki B-King
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 1340 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 3600
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: nem

+ a méretéhez és a súlyához képest meglepően kezes, stabil, jól fordul, jól fékezhető, a futómű gyárilag viszonylag keményre hangolt, de nem érdemes piszkálni, mert sokat csökken rossz úton a kanyarstabilitása ha a kényelmi szempontok miatt felpuhítjuk az elejét ...

+ ha az összes létező gyári folytás és tiltás ki van belőle takarítva, plusz kap egy jó sport dobot, rendkívül karakteres és semmivel nem összetéveszthető hangja lesz...

- a gumi választás valóban nem a legjobb: vizes úton úgy riszálja a seggét, mint egy ... viszont száraz úton nem rossz, de talán nem is kellene hátulra ennyire széles gumi... (mondjuk látványos, az igaz..)

(vélhetően a gyártó úgy gondolta, hogy ezzel a típussal az ember fia ne motorozzon, csak jó időben... )

- nekem egy kicsit túl széles az ülés, az utasülésről nem tudok mit mondani, hátul még nem ültem...

+ úgy gyorsul "gear2dash"-el, hogy komoly felkészültséget és gyakorlatot igényel a gázadagolás: szinte lehetetlen megmaradni rajta maximális teljesítménynél... (lehet, hogy nem véletlen van leszabályozva 1-2-3-ban ... ?!)

+ a végét nem tudom, én úgy érzem, hogy 230-240 környékén, akárhova bújok rajta, mintha elkezdene felemelni róla a menetszél... pedig szorítom, nem kicsit ... állítólag a tiltás feloldás után 309 a vége ...

ami nekem probléma:

- a szélvédelem a felsőtesten kb. középmagasságig elfogadható, a fejmagasságban szinte nulla, nagysebességű motorozásra hosszú távon alkalmatlan...

- nagy kár, hogy abszolúte nem gondoltak arra, hogy esetleg hosszabb útra is menne vele a tulajdonos, és semmilyen pakolási lehetőség nincs rajta...

- nagyon szép, nagyon jó, de korlátozott funkciójú, "második" motor... az árához képest ez komoly negatívum ...

pár dolog, amit figyelembe kell venni annak, aki ilyet szeretne hajtani:

eleinte ne szégyenlje használni a "B" mode-ot száraz úton sem (különben előfordulhat, hogy picit meglepődik... )
folytással is kegyetlen nyomatékos, szinte nem ismeri a késedelmes gázreakciót, gyakorlatilag úgy gyorsul, ahogy húzza az ember a gázt...

és még egy dolog: aki úgy határoz, hogy ledönti a motort a gumi széléig, az előtte ne felejtse el leszerelni a lábtartó végéről azt az 5 centis kopócsavart... elég viccesen néz ki, ahogy szikrázik ...

Erre használta
városi közlekedés, időnként pályázás... másra nem igen jó ...

Javítanivalók
hibám még nem volt ...

Itt szervizelte
suzuki hollós...
eddig nem volt gond, de csak két olajcserém volt ...

A beküldő 12 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: geo

Beküldve: 2009. július 23.