Suzuki GSF600N 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki GSF600N
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2000
eddig használta: 2001
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 7000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A motort újonnan vettem. Előző motorjaim között akadt egy használtan vásárolt GSX 750 F is, aminek nagyon megkedveltem a levegő/olajos blokkját és barátságos de pörgetve kellően dinamikus karakterét. Ezért döntöttem egy azonos blokkra épített de immáron új típus mellett. A kisebb 600-as blokk is szépen húzott alulról, de ha kellett a 200-at is megkarcolta a sebességmérő mutatója. Ráadásul kanyarodni is tudott, gond nélkül lehetett lábtartóig/kipufogóig döntögetni a jó minőségű aszfalton.
Rövid nászunkat egy szerencsétlen baleset szakítottam meg, ahol sajnos totálkárosra törtem a motort. :-(
Az első futómű egyszerűen túl puha volt ahhoz, hogy sportosabban hajtsa az ember. 100 feletti tempóról erőteljesebben fékezve egyszerűen összeült és ha nem volt tükörsima az aszfalt, akkor rondán elkezdett pattogni a motor eleje. Kanyarokból kijövet, erőteljesebb kigyorsításoknál a tipikus kormánylengés jelentkezett.
Persze hibás következtetés lenne ha ezt a motorra akarnám kenni, mert ha nem akarjuk a motorban rejlő lehetőségeket a végsőkig feszegetni, akkor egy kellemesen motorozható, nagyon megbízható és biztonságos típussal állunk szemben.
Nem mellékesen még így évekkel később is fenntartom, hogy életem egyik legszebb motorja volt a tűzpiros bandit!

Erre használta
húztam a gészt

Javítanivalók
semmi

Itt szervizelte
Nívo&JFF Kft. Veszprém

A beküldő 25 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: suraki

Beküldve: 2010. június 6.