Suzuki GSF400 Bandit 6,6 / 10

Suzuki / Suzuki GSF400 Bandit
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 399 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 31000
vezetett km: 16000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2011 nyarán vettem. Nagyon jutányos volt az ára ezért azonnal lecsaptam rá!
Utólag kiderült, hogy 3000 km-rel ezelőtt teljesen fel lett újítva a motor, ezért nekem szinte csak a kopó alkatrészeket kellett kicserélnem, valamint javítottam az esztétikán is.
Amiket cseréltem: DID lánc, JT lánckerekek, tükrök, olaj és szűrő, valamint egy hátsó lengéscsillapító, mert a gyári kuka lett. Két hónapra rá, egyszer csak elkezdett szaggatni a járása és le is állt alattam, először azt hittem dugulás lehet, de miután szétszedtem és kitakarítottam mindent rájöttem, hogy más probléma van. Mivel nem vagyok profi szerelő így el vittem egy maszek szerelőhöz, aki rá is jött a hibára, mégpedig egy kábel volt érintkezéshibás...
Nos miután újra életre kelt rengeteg szép emléket szereztünk együtt. A teljesítményére nem panaszkodom, mert izgalmas volt a maga 50 egynéhány lóerejével. A sportkipufogó és egyedi fényezés miatt mindenhol megbámulták és kérdezősködtek róla, én pedig büszkén válaszoltam minden kérdésre.
2013 tavaszán kapott új indexet és ismét olajcsere volt. Majd ismét fekete napok következtek, most viszont dugulás volt... Akárhányszor pucoltam ki, mindig eldugult, végül a szerelő jött rá, hogy a benzincsövet oldotta az üzemanyag, ezért dugult el folyamatosan. 2 évet használtam és ezeken az apró hibákon kívül más nem történt vele. Az én 192 cm-mel kicsit kényelmetlen volt, főként ezért is váltam meg tőle!
A vételt abszolút megérte, hisz még a ráfordított javítási költségeket is ha beleszámoljuk, nyereséggel szálltam ki belőle. Persze ezt főként az egyediségének köszönhetem, hisz még egy ilyen nem jön szembe az utcán.
Ajánlani tudom kezdőknek, nekem megbízható volt és remek tanulómotor.
Végsebessége 200 felett volt, de sosem próbáltam ki ténylegesen.
Vásárláskor érdemes jól szétnézni a piacon, mert rengeteg a leharcolt példány, és figyelni a blokk minden kis zörgését.
Ui.: Nekem még az első generációs, NEM változó szelepvezérlésű (piros hengerfejes) volt!

Erre használta
Túrázás, élménymotorozás

Javítanivalók
Apróságok, érintkezés, benzincső.
Hátsó lengéscsillapító.

Itt szervizelte
Jó részt magam csináltam, de egy szerelő ismerősöm is végzett rajta munkát!


A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Dave1992

Beküldve: 2013. december 21.