Suzuki DR-Z125L 6,8 / 10

Suzuki / Suzuki DR-Z125L
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
üzemóra az elején: 10
vezetett üzemóra: 20
fogyasztás: 2 liter / óra
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

A motort tesztmotorként vettem 10 üzemórával szinte gyári állapotba. Nagyon tetszett igaz külsőre inkább hasonlít egy Rm-Z-re mind DR-Z-re gondolom azért kapta a Dr-z nevet mert bölcsővázba szerelt mint a 400-as testvére. 4 ütemü 125-ös nem a versenypályára való gép viszont a világból is kimenne sose volt semmi baja fogyasztása is nagyon kedvező volt kevesebbet evett mint a dt80 és annál jobban ment. A legnagyobb baj a motorral hogy gyereknek még nagy felnőtnek már kicsi és mivel hobby motor hamar kinövi az ember. Én próbáltam kicsit erőssíteni rajta sport kipufogó nagyobb karbi sport légszűrő ezzel elértük a 115 km/h álomhatárt de beláttam jobb ha eladom és veszek egy 400ast. Azt gondoltam sose tudom eladni mert pont az a motor fajta amit csak pár évre vesz valaki de szerencsére hamar akadt rá érdeklődő. Költeni rá nem kellett mármint a motorjára mert egyszerse volt vele semmi gond hidegen melegen indult kézvédőt vettem rá másik kipufogó erőssített kormány de ezek nem a motor hibájából adódik. Na és persze a hihetetlenül kényelmetlen ülés ezt se mondanám negatívumnak mert ritka a kényelmes cross motor most a 400-ason elég hamar elkezdek fészkelődni.

Erre használta
Endurózás ökörködés

Javítanivalók
Semmi nem romlott el a karbit kelett takarítani légszűrőt tiszitani olajat cserélni de mindig oda volt rá figyelve.

Itt szervizelte
Én csinálam rajta mindent otthon

A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gymilan03

Beküldve: 2015. október 6.