Suzuki DR-Z400S 7,4 / 10

Suzuki / Suzuki DR-Z400S
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2006
km óra állása az elején: 2000
vezetett km: 12000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Amikor ezt a motort választottam, jól döntöttem! Mikor az első próbakört mentem vele, egyből feltünt, hogy minden ott van ahol lennie kell! Értem ezt a kapcsolókon, az üléshelyzeten. Ereje tökéletesen megfelel endurozásra, és utcai szaladgálásra! Mikor erdőben kavartam vele, kis módosítás azért kellett, mert nagyobb lánckerék került fel hátra, 48 fogas, amitől teljesen megváltozott, igazi méregzsák lett!
A gyári kormányt ajánlom, hogy mindenki cserélje le, valami használhatóra, ami nem hajlik! Fogyasztása változó, pontos adatot nem tudok adni, mert hol sokat hol keveset evett, olyan 8- 9 L körül volt az átlag! Nem kíméltem egyáltalán, hisz azért van, hogy kihasználja az ember. Meg is tettem! 12.000 KM csavartam bele, kisebb nagyobb gondokkal! Fékei úgy mond jól teljesítenek, ülése nagyon kényelmetlen! Azt hiszem rosszat nem lehet rá mondani, mert a kategóriájában No.1! Bátran ajánlom mindenkinek aki egy tuti enduro motort szeretne vegyes használatra. Jol gyorsul, végsebessége óra szerint 155 Km/h, olaj: Castrol R4, ugy 3.000 km-t cserélni és biztos nem lesz gond!

U.i: Igaz nekem volt rajta komplett váltó csere, és 4 szelep csere, és elsőfék munka henger! Állítolag a tul sok egy kerék miatt adta meg magát, de kívánta, hogy egy keréken menjen, meg persze én is! Szakszervízben elvégezték a műveletet, és már mehetett is a piacra! Tökéletes motor! Bravo Suzuki!!!!

Erre használta
Enduro, utcai szaladgálás

Javítanivalók
váltó, fék munka henger, szelepek

Itt szervizelte
Suzuki szerviz. Nem volt olcsó.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Vforce3

Beküldve: 2007. február 20.