Suzuki DRZ400-E 8,8 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 3000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

a drz előtt egy 125ös 2004es rendszámos dtm volt,amit már eléggé kinőttem a koromhoz és tudásomhoz képest :D
azért választottam következőnek a drz E-t,mert kellett egy viszonylag olcsó,megbízható,de erős enduro!
árban szerintem ez a legjobb,összehasolítva a ktm,yamaha stb hasonló 400-450 köbcentis motorokkal,és az alkatrész is a legolcsóbb ebbe!
versenyenduronak van feltüntetve,igazából teljesítménye ökéletesen elég is ehhez,de kicist az a baj,hogy az eleje a nehéz ennek,illetvea futóműve nme a legfullosabb! de ezt az ember akor veszi észre,amikor megy egy másik motorral,pl crf 450!súlya nem vészes,kb 120 kiló az egész cucc!enduro szettel 15-49es átételem van rajta,ami kb MAX 130as tempót enged meg,akkor már leszabályoz!sm szettel 13-39es áttétellel kb 150-160 között mehet a vas! endurozva bevág durván 6 litert....attól füg ki mire használja! pl utcán lemehet ez az adat smszettel 3,5 literig is,de ha tekeri az ember akkor akár 7-8ig is felmehet,terepen is kb ez a helyzet! sm szettel 3ban feljön még kerékre,enduroval 4ben is,de iylen adat full felesleges,mert sztem áttétel függő! :D
1000kmenkénti olajcserét szerintem ki lehet bírni...
az vesz iylen motort,aki azért haladni is szeretne és hülyülni itt ott kerekezve!
szerintem nagyon meéri iylet venni,csak kár hogy kevés E típus van szép állapotban!

most kapott egy leo vince sportdobot,amitől eléggé frankó hangja let és sokkal jobban is pörög!
szerintem enél jobban tuningolgatni nem érdemes

Erre használta
homokbánya,erdő,mező,földút,utca,nép riogatás (sm :D )

Javítanivalók
6 éves korában kellet először szétszedni sajnos.....de akkor apró darabokra! a hiba az volt, (szerelő monta) hogy sm szettel amikor hosszú az áttétel és megyek oylan 120as tempóval,akkor a motor kb fél fordulaton üzemel,ami nem etzs jót neki,mert akkor van egy olyan rezonancia,ami szétküldi a főtengelyben lévő csapágyat! magyarul ha küldöm neki akor még mindig nem lett volna szétszedve :D
szó szerint darabokra lett szedve,még a főtengely sonkák is le lettek szedve! megkapta az új csapágyat,hajtókart! ennyit kellett volna cserélni 6 éves E-s drzben! de ugy döntöttem,hogy dugócsere is legyen akkor már! és ISMÉTELNÉM!MINDEN más hibátlan tökéletes állapotban volt benne...kuplung,vezérműlánc,szelepek stb!tehát eléggé strapabíró a gép

Itt szervizelte
szerelőm csinálta,aki eléggé vágja a motor témát mert motorboltja is van és foylamatosan szerelnek,és hát nála is vettem a motort :D

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: A-deeDRZ

Beküldve: 2009. június 29.