Suzuki DRZ400-E 8,2 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-E
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 6000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Én végül is megvagyok elégedve a motorral és azt tudom mondani kiváló ár és érték arány!
Elolvastam a többi elöttem szólót és én azért tudnék hibákról regélni persze ha nem akarom észrevenni akkor nem látom! :)
Már párat szereltem szét és össze vannak hibák!
Amugy ha tartós motort akarsz erősen tudom ajánlani!
Elég erős krosszozásra alkalmatlan a telók ugy kopognak hogy borzasztó! Endurózásra kiváló erő van bárhol egész jól kezelhető a fékek egész jók!
Tipushibák:
A kormánycsapágy durván ha az ember mossa és odafigyel rá akkor max két év és kuka!
A vizpumpa alól elkezd szivárogni a viz két év után, tönkremegy a tömszelence!
Hátsó lengővilla ha az előző tulaj hanyag volt és nem zsirozta akkor fél év és ugy lötyög hogy valami katasztrófa!
A gyujtás felöli oldalon a lendkerék lelazul és rendet tud rakni szépen! Gyenge megoldás és a sok le fel melegedéstől kilazulnak jobb megelőzni!
Mellesleg tipushiba!
A hűtői nagyon könnyen sérülnek és ritka az amivel pereceltek és nem nyomódott meg!
A blokk oldalai elég gyengék ha valami olyanra zuhan betörik és tolás! :( ( Tudok egy srácot aki nygon jó utángyártott blokkvédőt gyárt és nincs ez a hiba többé!
Gyárihiba még ha nincs rendesen átkarburálva a motor alapról nagyobb gázhuzásra befullad!
Hiányolom még a berugókart róla mert képes viccelődni ha az ember egy nagyobb tócsába esik és inditani szertne! :)
Még az szokott előfordulni ha pilóta valami vadállat és brutálisak a váltásai akkora vezérmülánc megnyúlik mint a bugyigumi! ( 5ből-1 meg ilyenek!)
Nekem kikopotta köpponti telo szimeringje és elkezdett szivárogni! Felujítás.
Évezte gyertya cserét ajánlom mert képes arra egy átpihent tél után hogy nem indul a boha istenért sem!
Mindennek ellenére azt tudom mondani imádom erős mint parsaszt a Leo Vince ovál dob rengeteget dob rajta!
A kormánycsapágyak nálam már nem mennek tönkre többet mert kapott zsirzógombot a váz és bevállt!
Szeretem és azt tudom mondani hogy ettő jobb hova kell? Ajánlom mindekinek!
A hibákat nem csak saját motoromon hanem több motoron is felfedeztem és csináltam!

Erre használta
Eleinte Cross aztán csak Enduro és persze agyba főbe kerekezni! (ha kerekezel nézd az olajszintet mert csipegeti!)

Javítanivalók
Kormánycsapágy
Lengővilla perselyezés
Központi teló felújítás
Karburátor pucolás
Évente szezon elött gyertya csere

Itt szervizelte
Magam javitom őket szerlő vagyok

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: csaba_88

Beküldve: 2010. április 5.