Suzuki DR650R 5 / 10

Suzuki / Suzuki DR650R
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 650 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 55035
vezetett km: 34000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: nem

Tudni kell először is rólam :) nem birok a véremmel
Ugyanis télen kell motort venni (ha szeretnél rákölteni kb. 200eFt-ot javításra),tehát megvettem a mocit télen a legnagyobb havazásban. Kipróbálni csak kb 2-3 méteren a garázsban tudtam. Mondanom se kell hogy sose volt még ilyen motorom és a berúgása hidegen(azaz hóesésben közel a fagyponthoz) szinte lehetetlen. Végül kis pihenőkkel sikerült berúgni.Ok nagyjából jónak tűnt nem csörgött zörgött nem füstölt ,húzott, pöfögött szépen. Ok megvettem. Hazahoztam s állt egy darabig míg a tavasz be nem köszöntött. Használgattam de csak városban (mert némileg átalakított mociról van szó mert suzuki gs 500felnik vannak benne SM stílus)és nem őrült módjára ,lévén össze is kell szoknunk. Egyszer csak elkezdett furcsán huzni , kicsit rángatott mintha kifogyna a benya, de nem, mert megállt a forgalom közepén. Félretolom és megpróbálom berúgni. A dugattyú fémes hangot adott. Később kiderült h elment az olajzás, mert előzőleg volt valami gond a motorral és valami szakbarbár sziloplaszttal illetve valamilyen gumis tömítőanyaggal jó bőségesen be volt pasztázva a blokk körbe s ezek a gumi darabok eltömték a kis olaj járatokat.
Amúgy valóban kicsit nehéznek mondanám pl az xr600-hoz képest,de ez eleve más tészta. A súlyát az előző mocimhoz képest nem mondanám nehéznek (yamaha fzr 1000 genesis 210kg) de mégis furcsán elhagyja magát. Tologatni nem a legjobb. Szerintem elég jól lehet vele közlekedni , a fékek jók, a telók jók. Gyakorlás után elsőre be lehet rúgni,de legalább a tesztpilótáktól megkíméli az embert a dekompressziózás meg a holtpont megtalálása. Nekem csak két dolog miatt tetszik jobban az XR , autómata dekompresszor, meg hogy 110kg .
Nekem nagyon tetszett hogy egyenes gerinccel tudok végre motorozni, szemben a hasalós FZr-el.Meg a nyomaték és a könnyen driftelhető segge. Kereket egyesbe simán veszi gázra ,de nem erőltettem sokat csak mikor kipattant az agyam...

Erre használta
Városban többnyire és könnyű terepen is alkalmanként. De nincs vele akadály.

Javítanivalók
Első teló-szimeringek. Kerékcsapágyak. Kuplung szerkezet kompletten. Szelepfedél szelepemelő himbákkal,szelepekkel, vezérműtengely,dugattyú.
Kb 200000Ft alsó hangon.

Itt szervizelte
Hirden a Jekl-nél

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: madmaxbiker

Beküldve: 2011. június 15.