Suzuki LT-R450 9,4 / 10

Suzuki / Suzuki LT-R450
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 450 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 800
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nos előző motorom egy LTZ-400-as masina volt,amivel szintén meg voltam elégedve.Azt kb.2 évig használtam.Erre a motorra a már egyszer bevált márka,és a fórumokon olvasottak,illetve a baráti körből jövő infók hatására esett a választásom,nem is beszélve a piacon jelen pillanatban legjobb ár/érték arányról!Hallottam innen onnan ,hogy majd váltó hibás lesz,de versenyre nem tervezem használni,illetve úgy gondolom,hogy izmosító tunning sem lesz rajta a jövőben!A puding próbája pedig ugyebár az evés....!Az LTZ után az egyből szembetűnő változások:Erősebb,stabilabb ,kényelmetlenebb!Az esetek 90%-ban túrázni használom,egyenlőre a gyári kerekekkel!Valóban sűrűbben üt fel az alja,de eddig még nem akdtam el többször ezokból mint a magasam hasmagasságú LTZ-vel...!A hátramenet 1x-2x hiányzik,de izomból meg lehet oldani a helyben fordulást nagyon könnyen..!Én úgy gondolom,előzetes tapasztalattal abszolult élménymotorzni lehet vele úgy egy erdőben,mint pályán.Oda,és úgy rakja a hátulját ahogy szeretnénk.Az étvágya nagyobb mint az előzőnek,de hát valamiért valamit...!Kezdőknek nem ajánlanám,mert nem a legkezesebb,és lehet hogy torz képet festene az illetőnek a quadozásról már a legelején...!Inkább olyanoknak akiknek már van némi tapasztalatuk,és valami hegyesebbetakarnak kipróbálni akár egy túra masina után,illetve hajlandóak feláldozni egy kis kényelmet a plussz lóerők érdekében....!

Erre használta
Túra,ritkán pálya

Javítanivalók
korai még a kérdés,3.5 hónapos a gép....!

Itt szervizelte
FULL-GAS/BP.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: bamiklos

Beküldve: 2008. augusztus 11.