Vespa Cosa 200 FL 7,8 / 10

Vespa / Vespa Cosa 200 FL
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 198 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 4253
vezetett km: 2777
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 3/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Hát tavaly augusztusban kaptam a mocit német papírokkal.(Magyarországon az 1. rendszámozott példány!) Először, hogy használhassam magyarosítani kellett ami 120ezerben votl meg. A mocit szintúgy ennyiért vették meg nekem. A magyarosítás után ami csak 2008 januárjában fejeződött be, hát még télen nem nagyon hajthattam. Meg jogsi sem volt meg. Addig míg nem rendelkeztem megfelelő papírokkal Nagyfater hajotta a gépet, de a teljesítményt nem használta ki.. csak 80km/h-val hajtotta. Miután megjöttek a kötelező papírok nekiláttam hajtani a gépet. Szerencsére az első tulaj akitől vettük, rendesen bejáratta féltette rendesen.
Miután hozzám jutott olajcsere a blokkban a hidraulikus fékrásegítben. a típus külön olajuzású 2 ütemű..kardánmeghajtásos mint a többi régi Vespa. A hideg indításnál miután berakja az ember 1esbe, nagyot kattan majd utána rendesen megy tovább. Az indulás után jellegzetes hangja van (pöf-püf--)Megismételhetetlen... Eddig a környéken használtam csak, meg elvoltam vele Tihanyban 124km-4,5es fogyasztással.Magáért beszél főleg egy ilyen típusnál...Egyedül cask az olajfogyasztása drasztikus, az 1,3 literes olajtankot 700km-en bezabálja... eddig semmilyen beavatkozásra nem volt szükség. Semmi sem romlott el benne..7000km-es óraállásnál nem is csoda... A végsebessége 130körül van,de akkor be kell hajolni rendesen. Az utazósebessége 90-100km/h ..250es Etz, a hasonló kaliberű robogók nem ellenfelek még akkor sem, hogy a Vespám csak 12 Le de irdatlan nyomatékos!(Köszönhető annak, hogy marokváltós).A MOTOR ELNYŰHETETLEN! Erős öntött acélváz mely egy darabban van formálva és nem olyan csővázas szerkezet mint a többi robogóé!
Majd a 10000redik kilóméter elérésekor újra írok még a típusról!

Erre használta
suliba járás, túrázgatás,

Javítanivalók
kötelező olajcsere, gyertyacsere 4500kmnél kokszosodás miatt..de semmi extra

Itt szervizelte
szerelő ismerős

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Pus1

Beküldve: 2008. május 5.