Yamaha YZF-R6 8,4 / 10

Yamaha / Yamaha YZF-R6
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 28000
vezetett km: 13000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Körülnézegettem a kategóriában...... Honda.... ütősebbet akarok... Kawasaki mániás vagyok, de mégsem ez kell nekem....Suzuki- áhh felejtős... Yamaha R6.. ez is próba.. ez kell nekem:) Kawa klx 650c-ről ültem át, tehát fura érzés volt végre olyan motort vezetni amiről leér a lábam:D Lóerőben nem szenved hiányt, nyomaték...... erre való a váltó:) nyomatékot lehet pótolni váltózással, viszont az erőt nem igazán...... viszont volt módom kipróbálni az R6R-t. 2szer megfontoltabban vágok neki egy R6r-rel egy előzésnek, mint a 2000-sel. Tehát új 600-as gépet soha! Kényelemről annyit, hogy nem feltétlen ezért veszi az ember:) én is kompromisszumot kötöttem ebben a témában. Gerincfájdalom egy jó darabig, de hát az érzés.... főleg tempós túrázásra használtam (nem állatkodásra!) ami után fájós háttal de kivétel nélkül vigyorogva száltam le róla...illetve még szálok is le mivel még meg van:) teljesen gyári a gép semmi tuning nincs rajta, de nem is kell szerintem. Az ereje 3 év használat után már.... nem azt mondom, hogy soványka... csak hát nincs az a gyorsulás, amit az ember ne tudna megszokni:) 2 személlyel már azért gyengice valóban (nekem) bár az utasok küszködtek a fejleszakadás ellen. A futóművel nagyon elégedett vagyok, bomba biztos, enyhe kormánycsapkodás csak rossz úton tempósan haladva találkoztam, bár engem nem zavart. Szélvédelem a gyári plexivel nem egy ász, viszont szeretem a menetszelet:) tartósságról annyit, hogy már több mint 40000km van benne, de komoly rendellenességgel nem találkoztam még... tavaly szeptemberbe kellett cserélni rajta oldaldekli tömítést mert szórta kicsit az olajat, viszont 1000 ftból kijött munkástól mindenestől. Rendesen bemelegítettem mindig, szervizelést sem sajnálom tőle, tehát még ennyit biztos megy bontás nélkül. Alkatrészek nem Suzuki árkategória, viszont nem drágálom... bár még csak nézegettem az árakat, venni még nem kellett:) Összegezve, ha kifogsz egy jó állapotú, nem leharcolt példányt, nagyon sok örömet fog okozni abban biztos vagyok!

Erre használta
kizárólag város és túrázás

Javítanivalók
Kötelező szervízen kívül egy tömítés csere volt...ennyi

Itt szervizelte
Egy helyi lelkiismeretes motor rajongó szervizelte. Olcsón, gyorsan és megbízhatóan dolgozik Nincs olyan motortípus, ami nem fordult volna meg a kezei között:)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: vitya636

Beküldve: 2009. április 9.