Yamaha FZR 1000 Genesis 8,8 / 10

Yamaha / Yamaha FZR 1000 Genesis
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 1003 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 62000
vezetett km: 800
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Előtte 125-ös mz-m volt, meg 50-es kis gyorsasági, gs500-zal csináltam a jogsit, aztán megvettem az ezrest, mert gyenge minőségű utakon sokat kell járnom, és már elegem volt a kistestű motorokból. Ez egy nagyvas, egyenesben alapjáraton is élmény vele menni, amit szeretünk az az autópálya, meg az országút. Ha nagyon ráfordítom a kormányt akkor bebicskázik. Októberben vettem, azóta még sose sikerült izomláz nélkül leszállni róla. Amúgy barátságos motor, olajból castrol gp-t használok, ami ásványi olaj, és nem csipegeti. Szintetikust azért nem raktam bele, mert nem erre tervezték. Kuplungot cseréltettem, kormánycsapágyakat, meg mindent ami csak kopni tud, elvégre nem tudhatom miket hanyagoltak el. Állítólag gyári hiba, a kettes fokozat élettartama 25 ezer km körül van, én 50-nél rakom mindig kettesbe, de nem zavar, mert onnan már kegyetlenül húz a 3-as. 190-nél 5.-ben 7ezret forog, 3.-ban 9ezret. Így legalább nem lehet széthajtani olyan könnyen. Jómagam 65 kg és 168cm vagyok, eddig mindenki kérdezgette higy elbírom-e, nem tudom meddig tudom azt hazudni hogy igen, de ha nem erősödök meg, akkor lesz helyette egy gixer.
Üléspozícióra adok egy 9-et, mert ha még lejjebb lenne a kormány akkor lenne kényelmes, így egy kicsit magasnak érzem, de legalább jó messze van, ami miatt nem vánék meg tőle,hogy biztonságban érzem magam rajta. Városban nekem csak kínlódás menni vele. Nagyobb termetű embereknek ajánlott, nekem fájdalmas ráhasalni a tankra, hiába van tankpadom, túl magas, és a szélvédő is 20-30cm-re van a sisakomtól, lehet majd lecserélem. Ezekre a motorokra is érvényes, hogy csak nyomatékkulccsal szabad hozzáérni, vételkor be kell kalkulálni a műhely díját.

Erre használta
túrázás

Javítanivalók
kidobja a kettest nagyobb gázadásra(30 munkadíj+15alkatrész lenne kb.) Összes kopó akatrész cseréjén kívül semmi

Itt szervizelte
Motorszerelő ismerősöm, de az első futóművet Pesten, egy Öhlins márkaszervízben, profi munkát végeznek.

A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: sradzoli

Beküldve: 2007. március 31.