Yamaha FJR1300A 9 / 10

Yamaha / Yamaha FJR1300A
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 1300 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

10 év kihagyás után Hondákkal kezdtem újra motorozni. Sajnos a Hondának nincs bikás túramorja ami egyenesen is tud menni, és van rajta ABS is,ezért márkát kellet váltanom. Hosszú próbák után választottam az FJR-t.
Nem csalódtam, a motor alkalmas hosszú túrákra is de lehet vele (ledobozolva) tempósan kanyarogni is.
A gyári plexi nekem alacsony vot, azt lecseréltem.
A motorról:
A blokk nyomatékos, nincs nagyon felhúzva igy igazán kellemes, nem érezhető drasztikus teljesítmény-váltás. 6000 fölött szólal meg, de nem kezelhetetlenül.
A futómű széles határok között állítható, ami megfelel a túramotorozáshoz.
A fékek sokat javultak, de az ABS kicsit "darabos".
Egyenesfutása kitűnő de még kanyarodni is lehet vele (erős fékezés közben nem ajánlott)
Jól dobozolható, és dobozolva sem veszti el a formáját, elegáns TÚRAMOTOR.

Erre használta
Többezer km-es túrákra, hétvégi Mátra, Bükk és Tátrai
kanyarvadászatra.

Javítanivalók
Semmi, de a gyári gumit azonnal lecseréltem.
Igaz, így már a második párat koptatom.

Itt szervizelte
Idáig a Yamaha Miskolc-nál, de ez sajnos megszünt.


A beküldő 30 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: palla49

Beküldve: 2008. május 14.