Yamaha SRX400 8 / 10

Yamaha / Yamaha SRX400
gyártási év: 1991
lökettérfogat: 399 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 34000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hosszú kihagyás után döntöttem úgy, hogy ismét motort veszek. Régebben a összes szocialista márkát kipróbáltam, de legtovább egy p20 volt meg.
A hirdetéseket böngészve akadt meg a szemem rajta és elsőre nagyon megtetszett a motor. szerencsére sikerült is kifognom egy jó állapotban levő gépet.

A moSzinte nap mint nap használom és eddig még egyszer sem hagyott cserben. Maga a motor nem különösebben erős (24kW), de nem is versenyzésre tervezték. Nagyon jól motorozható akár rövidebb túrákra is alkalmas. Az utazó sebesség 90-110 között és ilyenkor is csak 4000-5000 között pörög. A végsebessége gyárilag 150, de még most is 140-145-öt tud.
Néhány negatívum: Két személlyel hepehupás úton a hátsó gumi beledörzsöl a sárvédőbe. Valamint a váltó néha egy kicsit nehézkesen működik és az ürest is olykor nehéz eltalálni, bár ez lehet hogy csak szokás kérdése.

Ami nagyon tetszik rajta az megjelenése és az egyszerűsége, valamint a nagyon jó fogyasztása. Hosszabb távokon 3,5-4 liter közt, de vegyes használatban is beéri 4-4,5 literrel.
Mindent összevetve nagyon jó és megbízható motor, én meg vagyok vele elégedve.

Erre használta
Munkába járás, motorozgatás.

Javítanivalók
Teleszkóp szimering és a fék betét csere.
Hátsó kerék csapágy cseréje. Km spirál zúgott, de egy pár csepp olaj után elhalgatott.

Itt szervizelte
Otthon

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: corbeau

Beküldve: 2009. szeptember 27.