Yamaha YZF-426 8,6 / 10

Yamaha / Yamaha YZF-426
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 426 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2012
üzemóra az elején: 1
vezetett üzemóra: 1
fogyasztás: 10 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A motort márciustól júliusig használtam. Nem ilyet akartam, de nagyon olcsón jött szembe....:-).
A teljesítménye meglehetősen jó-adja is mindenhol ahogy kell. Hang komoly, futómű-fék stb szintén jó.
Hidegindítás néha "mókásan" sikerült, de meg lehet tanulni. Szintén érdemes megtanulni a melegindító használatát is, mert velem előfordult hogy anélkül próbáltam és meg se mukkant....
Két apró problémám akadt vele: a hátsó lánckerék néha valamiért lelazult /figyelni kell-ennyi..../, és valószínüleg összerakáskor az előző gazdi nem huzta meg rendesen a váltókart, ami egyszer elforgott....
Olaj: a Castrolt nem szerette, kb 2 üzemóra után megfeketedett. Ipone a periódus végén is szép világos volt a pálcán.
Eladni nem akartam, de csereajánlat volt, amit nem lehetett visszautasítani.

Erre használta
Sajnos nem arra használtam amire csinálták, így nem is igazán tudom megmondani mennyire jó krosszmotorként. Endurózgattam vele. Az alacsony végsebesség és a hosszú első fokozat nem kedvezett a dolognak, de nagy problémák nem voltak....

Javítanivalók
Váltókar. Emberi hiba miatt-nem a motor tehet róla....

Itt szervizelte
Otthon.

A beküldő 28 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Cole-X

Beküldve: 2013. március 8.