Yamaha YZ400F 8,4 / 10

Yamaha / Yamaha YZ400F
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 399 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2013
üzemóra az elején: 200
vezetett üzemóra: 50
fogyasztás: 2 liter / óra
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Ez a viszonylag régi (1998) motor a mai yzf-kel ellentétben elég jól használható enduro viszonyok között is ,kevésbé brutális a teljesítmény leadás viszont cserébe nyomatékosabb köszönhetően a "viszonylag" hosszú löketnek köszönhetően, lent is megy 7000-es fordulaton leadja a maximális nyomatékát, 9000-nél pedig a maximális teljesítményt ami ugye 55 Le : ).Indítása megszokást igényel , ha jól be van állítva 1 rúgás ,segítség lehet a karbi mellett található meleg indító gomb ( hideg levegőt juttat közvetlenül a torokba ) én soha nem használtam nem volt rá szükség !futómű nem túlzottan feszes elmegy , fékek szintén .

Erre használta
Enduro,

Javítanivalók
Mikor megvettem elég véres volt a torka kapásból komplett motor generál , ( dugó:Wössner,hajtókar :pox,főtengely csapágyak Koyo,vezérműlánc did,összes tömítés,szelepek becsiszolva,első teló szimering . fúrás .a motor működött az utolsó percig de rengeteg üzemóra volt benne nem akartam kockáztatni ezért szántam rá magam a felújításra!

Hála Isten váltó kiváló állapotban volt mint ahogy a vezérlés is , 426-os yzf ek váltó problémásak,és a szelep is nagyobb összeg mert 426-ba titán szelepek vannak .

Itt szervizelte
Egy hozzáértő szerelő végezte !

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ttmarko

Beküldve: 2013. augusztus 21.