Yamaha DT125R 8,2 / 10

Yamaha / Yamaha DT125R
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 23000
vezetett km: 4000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2006-ba összegyüjtöttem a pénzem hogy vegyek valami terepmocit, sajnos a motor vásárlásakor nem figyeltem milyen állapotba is van(elötte hogy használták), egyböl megvettem. A blokknak szép hangja volt, mivel a felújíttás óta 100-200km volt benne. Amikor ráéreztem hogy is kell vezeni, akkor vettem csak észre hogy a mocinak kicsit nagy a torka :D, mivel fél tank alatt nagyon sehova se mentem vele. Lóerőben nem volt valami rossz masina, persze ezt köszönhetem a házilag csinált kipufogónak is, 2személlyel 11nél váltottam. Gyorsulni nem nagyon tudtam vele, mivel a falu közelbe nem volt ellenfele:). Fél év használat után kezdődtek a problémák. Nyár elején kicseréltem a láncot és az első lánvkereket, 2-ba amikor nyitott a Power a lánc elszakadt és kitört a blokkbol egy darabot(azóta folyt az oil). Nyár végén 3-ba huzatásnál eltört a dugó, hazatoltuk és szét is szedtük. Szerencsére a henger falát nem húzta meg a dugó mivel a szoknya hogy letört leesett a forgattyúsházba és nem engedte tovább forogni a fútengelyt. Az előző tulaj PROX dugót rakott bele. Én is ezt vettem (20000Ft), + okkor már kellett szimering, csapágy és hengerfej tömittés is. Összeraktuk a gépet, elkezdődött a járatás: jogsi nélkül főuton bátor dolog lett volna, ezér maradt a földes. kb 200km lehetett benne mikor találtam egy szép hosszú dagonyát, bele is mentem de a moci csak egyhelybe ált és ásta el magát, 1km hosszan toltam mire száraz uthoz értem. Nem is kérdés, a hengerfej szétment, ette a vizet..., síkba lett köszörűlve. még 100km járatás és kezdődött a kinzás:D, sajnos a hengerfej 2* is megadta magát, ,,sebajj megy az úgyis(főuton 130km/h) össz vissz még 200km tudtam használni és újra volt egy dugótörésem. Kicsit felidegesedtem és kiszedtem a blokkot, és vettem egy másikat, meg lett furatva ,vertex dugó lett belerakva + szimering + csapágy. A mocit teljesen lebontottam a vázat lefestettem, az idomokat megpucoltam, kapott új michelin cross gumit(140/80-18) a hátsó, nem is volt rá széles:D, bejárattam, még 1-2 huzatás és megváltam a géptöl. A dt-m minimum 300ba volt:D!
Ja, és ha valaki ráismerne kérem vegyen fel msn-re: speedboy3@freemail.hu

Erre használta
Falu közelbe hajtottam :), néha homokbányát is látott.

Javítanivalók
elösször is: dugó(prox, amit evett), lánc, lánckerék, szimering, hengerfej nem is egyszer, gumicsere...

Itt szervizelte
Otthol és rokonomnál-szerelő.

a 2. képen látható blokkalkatrész eladó. A váltó és a kuplunk meg 1-2 cocc jó! a blokk el van repedve. olcsón eladó!

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: K.b.T.o.M.y.

Beküldve: 2008. november 1.