Yamaha DT80 7,2 / 10

Yamaha / Yamaha DT80
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 79 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 35000
vezetett km: 2000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

hello!

Én igazából egy könnyű kis fordulékony kis köbcentis endurot szerettem volna, fontos szempont volt,hogy olcsó legyen fönntartani.

A maga 10 lóerejével nem egy vad terep motor,de szinte mindenhol elmegy (110kg vagyok),és ez nekem elég!

Én nem a gyári kipufogórendszerével vettem, hanem Gianelli rendszer van rajta,így kb 12-13 lóerős a kis dt, és nem utolsó sorban szép "pattogós" a hangja.

előnyei:
könnyű:90kg, elég magas, nem kis méretű, kategóriájában az egyik legjobb.
elég jól teljesít aszfalton és könnyű terepen.
jó alkatrész ellátás.
fogyasztása nekem 3-4 liter között,végsebesége: hátul 51-es lánckerékkel,és bütkös gumival 90-95km/h.

Hátrányai:
nem túl erős, csodát ne várjunk tőle!
a berúgó hajlamos tönkremenni. ez dt betegség. ( a közvetítő fogaskereket kell perselyezni)
mivel nincs benne power szelep ezért magas fordulaton 6000-7000ford-nál jön meg az erő.
A 2RA-s hajtókaros változathoz nem kapni javítőszettet,ugyanis ez nem 18mm-es hanem 20mm-es alsócsappal rendelkezik.( sajnos ilyen problémám nekem is volt)

Ja és még annyit szeretnék írni,hogy ezek a kid dt-k gyárilag 9,5-10 lóerősek, sokan hirdetik 15-20 lóerő közt, és powerszelepesnek írják,sokan elvannak tévedve. Ez a motor a maga 10lóerejével igen jól mozog utcán és terepen is.

Erre használta
utcán,könnyebb endurozás,kisebb túrázások

Javítanivalók
km óra-fordulatszám mérő spirál, dugattyú csere,kopó alkatrészek cseréje

Itt szervizelte
ismerős szerelő,illetve saját magam

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: sparxx88

Beküldve: 2010. január 11.