Yamaha DT125R 9,4 / 10

Yamaha / Yamaha DT125R
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 12000
vezetett km: 800
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A motor néhány hónapja van nálam. Korábban volt mindenféle öreg vackom, amiket túrázni használtam. Ez a kis DT elsősorban az ára és a tulajdonságai miatt volt tetszetős számomra. A motor kíméletesen volt használva elsősorban túrákra mentünk vele. Előnye a motornak, hogy könnyű, így terepen kezelhető. Hasmagassága nem akadályozza akár nehezebb terepen való helytállását sem. Minden szempontból jó menettulajdonságai vannak, gázadásra (kategóriájában) jól reagál, futómű inkább utcai felhasználásra való, mert puha. A kipufogójában levő fojtás miatt egészen szomszéd és természetőr barát motor.
A motor gyárilag karburátorfűtéssel szerelt, így hidegben a benzin nem csapódik ki a hideg karburátorfalra, és hamarabb lesz üzemi hőfokon.
Én csak jót tudok mondani erről a típusról. Ha alkatrészre volt szükségem, 3-4 munkanapon belül bármit be tudtam szerezni hozzá, hiszen elég gyakori típus. Egyszerűen szerelhető. Beállítások, manualok letölthetők internetről. Kezdőknek ajánlom elsősorban, akiket érdekel a hobbiendurózás, a túrázás.
Egyetlen hibájának tartom a fogyasztását, ami viszonylag magas. 7-10liter/100km.
Az ára is megfelelő, mert a piacon évjárat és minőségtől függően 140000-400000ft között áron megtalálható, így kisebb költségvetésűek is megengedhetik maguknak.

Erre használta
Rövidebb, hosszabb túrák.

Javítanivalók
Láncszett (10500ft kompletten)
Kuplungszett (13000)
Olajak (11000)
Akkumulátor(4000)
Teleszkópszimmering (3000)
Főtengelyszimmering (1500)
Üléshuzat( 4500)

Itt szervizelte
Magánszerelő, szerintem a régió egyik leghozzáértőbb szerelője.

A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: yahzee

Beküldve: 2010. május 9.