Yamaha XT600 8,2 / 10

Yamaha / Yamaha XT600
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 38000
vezetett km: 2000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Először is kezdjük a rossz tulajdonságokkal.
A lengéscsillapítók semmikép nem használhatóak más célra, mivel túl gyengék ehhez a motorhoz.
valamint, a kerék elosztás sem az igazi mivel 21' / 17' a gyári kerekek elosztása nem éppen célszerű mivel gumit szerezni hozzá nem volt könnyű felénk.
Valamint a motor súlya eléri a tűrhető szintet.

A jó tulajdonsága elsősorban hogy önindítós, (nem kell rugdosni soha mivel nem is lehet)"nincs rajta berugókar.
kényelmes és nagyon megbízható az akkumulátor soha nem merült le még télen sem.
Motorozás közben a gázadásra jól reagál a váltó-t is nagyol eltalálták. sőt aki nagyon szeret kuplung nélkül motorozni még annak sem veszélyes kipróbálni.
az egyéb műszerfali berendezések a yamaha módjára tökéletesen működnek. szépek és kidolgozottak az írások és a visszajelzések.


Talán még egy picit probléma lehet az amit személyesen észleltem. mivel nem gyári gumival vettem ezért ha 3. illetve 4. ben oda rántok megy a segge de ez természetes dolog (szerintem) a súlya miatt is , de sok motorozás után már hozzá szoktam

A motor egész egyszerűen jó társ a mindennapi életben. bárhova elvisz nem nyafog erős is . és figyelemre méltóan keveset fogyaszt. A választásom pont emiatt esett a YAMAHA XT600E -re

Erre használta
Endurózás, Túrázás, Melóbajárás ,

Javítanivalók
Fékbetétek, féktárcsa, Olajcsere, Első kerék csapágy, Első teleszkóp javítás, Hátsó teleszkóp javítás

Itt szervizelte
Nagyrészben otthon,
Az alkatrészeket innen onnan környékbeli motorosboltokból.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ĐeNX

Beküldve: 2011. szeptember 9.