Yamaha DT80 8,8 / 10

Yamaha / Yamaha DT80
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 80 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2090
km óra állása az elején: 48000
vezetett km: 2500
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Simson után jutottam hozzá nagyon jó kis gép rosszat nem tudok írni róla Teljesítménye jó 50-esként lehet használni csak el kell tüntetni a feliratot a hengerből Úton is megállja helyét és terepen is de kell vele foglalkozni:

Bovdeneket rendszeresen kell olajozni mert költséges ha elszakad

Vásárlást követően azonnal olajcsere mivel nincs rajta ellenörző csavar nem lehet tudni hogy mennyi van benne (én is így szívtam egy hét után váltó csere mert nem volt benne olaj)

A hűtő gumicsöveit is ajánlatos lecserélni mert a hajlásoknál 20 év után hajlamos elrepedni és kellemetlen ha 200km-re vagy otthontól

A kétütemű olajra is nagyon érzékeny ajánlott középkategóriás olajat venni Mol és egyéb nyalánkságok kilőve

A különolajzó motorját is ajánlott időként bezsírozni és tisztán tartani az olajtartájt és a csöveket.

A fékek légtelenítésének nem szabad nekiesni mert a csavar berohad és beletörik csavarlazító fürdő legalább fél napig után finom ütésekkel és dugókulcsal le lehet hajtani

Ezekre kell figyelni és Örök élet+ 1nap


Azt érdemes tudni hogy az LC2-es széria nem power szelepes hanem membrános gyárilag le van fojtva 85 km/h-ra De Gianelli kipufogó rendszerrel nagy teljesítmény növekedést lehet elérni


Alkatrészeket bontottan lehet venni hozzá vagy vateráról Új cuccokat az Törökbálinton Az RMC motorban lehet venni DE inkább a Mellette lévő KTM-et ajánlanám sokkal korrektebb áraik vannak És segítőkészebbek,Megrendelni tudják a cuccot pár napon belül ottvan
A vértestolnai bontót is tudom ajánlani korrekt árai vannak Gróf Lászlót kell keresni

Erre használta
Endúróztam vele de főleg úton használtam.

Javítanivalók
Elszakadt vízcsövek cseréje
Váltócsere (az előző tulaj nem tett bele olajat)
Jelenleg átépítés alatt áll Supermoto lesz belőle.

Itt szervizelte
Törökbálinton csinálták a váltócserét DE ITT MEGTANULTAM HOGY MOTORT SZERELŐHÖZ SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN NEM FOGOK VINNI MÉGEGYSZER

Majdnem tele tankkal vittem oda de amikor érte mentem akkor persze üres volt kérdőre vontam "Hát ez így volt" azt mondták hogy 20000ft lesz az egész költség maximum 28.000ft-ot kellet volna fizetni. Na itt lett elegem ezért mindent én csinálok rajta

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Duky

Beküldve: 2012. május 24.