Yamaha XT250 7,8 / 10

Yamaha / Yamaha XT250
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 2
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Mint szinte mindenki én is egy simsonnal kezdtem, majd jött egy nagyobb (motor) egy Beta mx 50, a simson után teljesen jó volt. Majd mikor megtanultam vele esni- kelni gondoltam nekem is kell egy nagyobb! Mivel az egyik haveromnak 4t motorja volt egyből beleszerettem a hangjukba, így nekiálltam egy 4t kis fogyasztású motort keresni. Ekkor találtam ezt a Yamahát! Én teljesen meg vagyok vele elégedve, mivel elég öregecske a motor nem vártam tőle sokat!
Mikor elhoztam nem akart menni, de egy karbi pucolás és gyertyacsere csodákra képes. Ezek után meglepődtem milyen erők bujkáltak ebben a motorban, mivel állítható a gyorsító membrán, be tudtam állítani milyen fordulaton jöjjenek a plusz pacik!
A barátaimmal elég sokat megyünk, mivel én elég nehéz vagyok jobban szeretem a hosszú túrákat, nekem volt a legkisebb motorom , de nem jelentett gondod simán tudtam tartani a tempót az 500-600-as motorokkal is. Elszoktunk járni amatőr kertaljai cross pályákra is, itt előnyt jelentett a kis köbcenti és az hogy rövid és könnyű a motor!

Az első teleszkópok 7 cm-el hosszabbak mint a gyári és a hátulja is meg van emelve 4-5 cm-el!

Erre használta
túrák-erdőtúrák, ismerd meg hazádat akciók

Javítanivalók
szelepszár simering, teleszkóp simering

Itt szervizelte
az alkatrészek olcsók hozzá, saját magam szereltem

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: jani911

Beküldve: 2012. december 25.