Yamaha DT50 7,2 / 10

Yamaha / Yamaha DT50
gyártási év: 1983
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 56000
vezetett km: 1000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: nem

Elég olcsón hozzájutottam, mikor megvettem nem volt túl jó állapotban, de még ment a motor, igaz már 56000 km volt benne, szóval egy hengerfúrás nagyon ráfért, kapott új dugattyút, sokkal jobb lett a gép. A reed szelepen is igazítottam kicsit mert már eléggé ki volt gyengülve, újat viszont nem igazán lehet hozzá szerezni. A kuplungrugókat is kicseréltem, mert már csúszott a kuplung. Nagy hiba volt venni rá tuning rezonátort, semmivel nem jobb, igaz, hogy a motor fordulatszámát megnöveli, de azt a kis nyomatékát ami egy 50-esnek van, teljesen elveszíti a gép, azonkívül a motor élettartama is jelentősen csökken. Szóval visszaraktam rá a gyárit. A főfúvókát kicseréltem rajta 110-esre, sokkal jobban ment tőle, valószínűleg ez miatt volt nagyobb a fogyasztása is, de így legalább ment.
Összességében nem rossz motor, előtte Simsonom volt, a Simsontól jobb motor, de nem kell sokat várni tőle, a Simsonhoz képest viszont nagy előny az 5-ös váltó.
Esztétikailag sem volt a topon mikor megvettem, szóval teljesen szétszedtem, vázfestés, blokkfestés, új visszapillantók, stb.

Erre használta
enduróztam párszor a környéken

Javítanivalók
hengerfúrás
kuplungrugók

Itt szervizelte
itthon

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: darócimotoros

Beküldve: 2013. október 28.