Yamaha DT80 8,2 / 10

Yamaha / Yamaha DT80
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 79 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 22500
vezetett km: 1500
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Üdv.! 2013 decemberében vettem a motort, ami nagyon jó vételnek bizonyult. Már évek óta szerettem volna egy ilyen típust, és volt szerencsém ilyennel többször is gurulni, de valahogy sosem jött össze egy. Előtte egy simson s51 enduro motorom volt 3 évig. A 2 motor ég és föld. A yamaha sokkal nyomatékosabb, erősebb, pörgősebb, és kényelmesebb is. Én tanyán lakom, 4 km-re van a legközelebbi aszfalt út, úgyhogy elmondhatom, hogy a teleszkópjai nagyon jó puhák, tökéletesen csillapítanak. Az ülése nagyon kényelmes, de becsapós lehet, mert 80 km megtétele után (egyhuzamban) már nem olyan kényelmes...A motorja nagyon megbízható, ez nem olasz minarelli am6 és társai. Ezen még az áll, hogy "made in japan", ez meg szerintem elmond mindent. Végsebességét tekintve meg vagyok vele elégedve, behajolva nyélgázon sík területen főúton mentem vele 95-öt az óra szerint. Még a gyári rezó van rajta, csak a végdob nem gyári rajta. Ez a motor 5500-as fordulaton elkezd húzni rendesen, és ezt 7000-ig tartja is, van benne erő, azt meg kell hagyni. Az első fék harapós, nagyon jól fog. A fogyasztásával nagyon meg vagyok elégedve, mert nekem úgy eszik 4 litert, hogy földút, aszfalt, és homokban való hülyéskedés.

Ami rossz tulajdonság, hogy a hátsófék nem valami jó. Nekem sokszor ha lenyomom, lent marad, és vissza kell húznom lábbal a fékkart. A másik, ami nem túl jó benne, hogy az idomok zörögnek rázósabb úton, de tűrhető.

Csak ajánlani tudom ezt a típust, mert a pénzéért egy jó motort kap az ember, ha emellett a típus mellett dönt. Köszönöm, hogy elolvastad, széles utat, és balesetmentes sok-sok kilómétert kívánok.! :)

Erre használta
Barátnőmhöz járkálni, túrázgatni, endúrózni. (tanyán lakom)

Javítanivalók
a hátsófék ha lenyomtam, mindig úgy maradt, és lábbal kellett a kart minden egyes fékezésnél visszatolni fel, index kábel csúszott szét, de könnyen helyre hoztam. Ennyi volt a baja, semmi más nem volt vele.

Itt szervizelte
itthon

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: karsaenduro

Beküldve: 2014. január 2.