Yamaha TT 600 8 / 10

Yamaha / Yamaha TT 600
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 595 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 25000
vezetett km: 6000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Ha 600-as endúróról beszélünk,általában az jut róla eszünkbe ,hogy lomha,nehéz,lusta,stb stb..
Volt már egy pár endúróm,és elmondhatom,hogy a TT-k ezzel ellentétben igen könnyű (124 kg),fordulékony,kezes,ügyes motorok,hatalmas nyomatékkal. Igazából annakidején még versenyendúrónak készültek,és merem állítani,hogy bárhol megállja a helyét a mai endúrók között is,ezt tapasztalatból tudom. Valójában eleinte vetélytársára,XR 600-asra fájt a fogam,mert olyanba lett volna fiatalabb is,de miután utánanéztem egy pár helyen,azt vettem észre,hogy a TT sokkal megbízhatóbb az XR-nél,ezért a yamahát választottam. És nem bánom egyáltalán,sőt...
Futóműve alapjábavéve jó,bár az eleje kicsit ráz nekem. Fékei nem túl erősek,de ez szinte csak krosszpályán észlelhető kemény tempónál. Teljesítmény szempontjából kategóriájában verhetetlen,alacsonyról már durván megindul,és 4-esbe még könnyedén fel lehet kuplungolni az első kereket az égbe. Hogy teljes legyen az összkép,vettem rá egy wrs karbon dobot,gyönyörű,mély dübörgő hangja lett. A rengeteg tererepen megtett km,és a 40 fokokba nyúzások ellenére szinte semmi baja nem volt még a motornak,bár oda is figyelek a légszűrőre és az olajra. Akinek nincs pénze fenntartani egy krosszmotort,de nagyon jót akar motorozni,annak szívből ajánlom ezt a típust!

Erre használta
Endúrózás,néha pálya.

Javítanivalók
elsőkerék-csapágy(1000 ft),himbarendszer csapágyazása(20000 ft),kuplungbowden(1500 ft),lamellák,és természetesen a sűrű használat miatt lánmcszett,és gumik.

Itt szervizelte
Havernál

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zsoca

Beküldve: 2007. november 16.