Yamaha XT125X 7,6 / 10

Yamaha / Yamaha XT125X
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 10500
vezetett km: 6000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hát hol is kezdjem? Mindenki mindig azzal jön, hogy 125 köbcenti és 4T? :O Jajj istenem és akkor mi van?! Nem füstöl, nem büdös és még az olajjal sem kell foglalkoznom. Nem a legerősebb motor, biztos egy 2T 125-ös lealázza, talán még egy 50-es hipertuning gyerek is lenyom erre csak annyit tudok mondani hogy NA ÉS? akkor mivan? Az enyém nem visít mint egy trabant nem füstöl mint a te szar 2T-d és olyan hangja van amiről te csak álmodhatsz. Ez a motor nem a gyorsasági versenyekről szól, ha versenyezgetni akarsz akkor ez nem a te motorod, viszont ha szívesen túrázgatsz miközben szépen duruzsol alattad és beéred a 80-90-es tempóval és netalántán túra végén nem akarsz olyan büdös lenni mintha 300km óta egy IFA-t követnél (ami a rendszerváltás óta nem látott szénmonoxid kibocsátás mérő műszert) követnél és még egy szerelést is kihagynál a végén akkor csak ajánlani tudom. Akinek ilyen motorja van és sikerült neki 3,5 liternél többet megetetnie vele 100-on az légyszi szóljon mert nem tudom, hogy hogy volt képes rá :D Röviden ennyi ezt végig gondolva már csak rajtad áll, hogy maradsz 2T-s vagy belépsz a 4T világába ;)

Erre használta
Túrázgatások barátokkal

Javítanivalók
A kormány csapágy hajlamos a beázásra ami miatt berozsdásodnak a görgök és megszorulnak, ami 70-nél nem valami vicces... De egy kis oda figyeléssel és folytonos zsírzással kiküszöbölhető.

Itt szervizelte
Home Made Corporation .)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: B3NJ4M1N

Beküldve: 2011. december 5.