Yamaha YZF-R6 5,4 / 10

Yamaha / Yamaha YZF-R6
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 41500
vezetett km: 14000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 3/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 3/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: igen

Hát,csak úgy lett, örökség kapcsán,aztán elkezdtem használni. Előtte rég nem volt motorom. Tettszett nagyon elhatároztam teljesen rendbe rakom. 2003-ig vezetett olasz szervízkönyve van,de nem is tudom...
Párszor elcsúsztak vele,idomok törve,tank kicsit behorpadva. Elvittem szerelőhöz Olajcsere,szinkron állítás meg ilyesmi. Azóta is csörög benne valami,amit senki nem tud megmondani,hogy mi a f. lehet az. A váltójáról ne is beszéljünk... A szerelő akkor mondta,hogy a láncnak ez volt az utolsó idénye. Leraktam télire,aztán volt egy nagy balesetem és nem tudtam használni. Felépültem és mivel motoros futár vagyok kaptam egy munkát. A dakar rallye-t kísértem vele erdőkön meg Románián át egy nyolc éves hátsógumival és az előző évben már gatya lánccal. Ment,de 1500 km. után akksi zárlat a lánc gumi meg tökéletes, mármimt ahhoz képest, hogy a gumi repedezett a lánc meg részeiben rozsdás nyúlott. Akkor az M3-ason kipróbáltam és ment 260-at ennyi. Többet nem is próbálkoztam és szétszedtem. Fejidom + crosskormány. Mivel még csk gyakorlom az egykerekezést,ezért az első telók igen ki vannak téve a nagy ütéseknek és még bírják. A töltés most ment el,ennek még nem jártunk a végére,de abban biztos vagyok,hogy soha nem fogok megválni tőle...
...egyben.

Erre használta
gyakorlásra

Javítanivalók
ami éppen tönkremegy

Itt szervizelte
otthon

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: karvaj26

Beküldve: 2008. december 28.