Yamaha YP 150 Majesty 5,8 / 10

Yamaha / Yamaha YP 150 Majesty
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 152 köbcenti
ekkor vette: 30000
eddig használta: 45000
km óra állása az elején: 30000
vezetett km: 15000
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 3/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 4/10
megérte-e a vételt: nem

Amikor meg vettem nagyon tetszett szerettem is különösen hogy nagyon keveset
fogyasztott 2-3/ 100 km valóban csak ennyit evett még városban is ,alig akartam el hinni, kis
robogó után ennek már volt egy nagyon pici tekintélye a motorosok közt(intettek
köszöntek még a nagyok is). az első 2-3 ezer kilómétert gondtalanul le motoroztam jó volt sose felejtem el azt
hittem számomra ez tökéletes életem végéig meg tartom.
De akkor jöttek a gondok szívócsonk 1 hónapvolt mire meg érkezett és rohadt drága is volt,
utána a kuplung kezdett el rángatni e miadt ette a hátsó gumit is azt is vettem rá nem volt olcsó
kiderült hogy a hátsó fékem is el kopott tárcsástul 22000 ezt már nagyon sokkaltam érte egy lapát volt
hogy a féklámpa kapcsoló állandóan tönkre ment egyszer az út szélén le is robbantam még jó hogy nálam volt a szerszám
készlet, egy 70 km es távon meg adta magát a vízpumpa szimering dőlt ki belőle a vizes olaj(igaz ekkor hajtottam ami kifért rajta)
,szerencsére a blokkba nem ment belőle, mire azt is kicseréltem már kezdtem másképp gondolkodni erről a motorról,
a dolgokat az is tetőzte h el romlott a termosztátom a vizem forrt közben már a kormány csapágyat is ki kellett cserélni.
Végül valami csattogást hallotam a blokkból és ITT VOLT ELÉG ! eladtam,
sajnáltam kicsit de örültem is mert vettem egy autót helyette.
43.000 km volt benne mikor meg váltam tőlle 32.000 km el vett
em úgy látszik ilyenkor jönnek ki rajtuk már a bajok.

Erre használta
munkába járás,be vásárlás, túrázás,

Javítanivalók
Kuplung rángatott,szívócsonk gumija el szakadt olaszból kellett hozatni 17000 ft.
fék lámpa kapcsoló állandóan tönkre mentek egyszer ezért le is robbantam.
(csak be húzott féknél lehetett ön indítózni.) hátsó gumit kellett cserélni 12.000ft
,kormány csapágy csere 10.000 ft-volt,vízpumpa szimering (alig találtam) 14000 ft volt.
Hátsó féktárcsa+betétek 22.000 ft, termosztát meg adta magát nem kapcsolt be forrt a vízem ,

Itt szervizelte
Szerelő illetve saját magam.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Gabo999

Beküldve: 2013. július 8.