Yamaha TZR50 7,8 / 10

Yamaha / Yamaha TZR50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 14500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Már korábban írtam a motorról tesztet. Túl korai volt. Az új motor és az akkori lelkesedés hajtott a cikk megírásában. de mind1. így egy szezon elteltével szeretnék nyilatkozni a motorról. a Motorba egy szezon alatt gigantikus mennyiségű 14500 km-ert tettem bele. de a nyár sok új dolgot hozott. a 7 literes fogyasztás a lánckerék cseréje után 3-4 literre csökkent gyári dolgok alatt. nyáron vásároltam egy Hebo GP Replika kipufogót a motorhoz... nem volt jó hozzá...az elején. amíg a motorba tönkre nem ment (kis rásegítés;-) ) egy levegőmennyiséget szabályozó szelep és azt a szervízbe garanciába el nem távolították addig a motor tuningolásáról szó sem eshetett. amint repült a szelep, repült a gyári kipu is. nagy meglepetésre az uj korában 7 litert zabáló motor sportkipufogóval meglepő 2 literes fogyasztást is produkált nem egyszer, nem beszélve ugye a kipufogó adta plusz erőről sem. pénzemet gyűjtögetve ujra, szóbajött egy új henger is. mivel tengőt nem akartam cserélni mindenképp egy nem túl erős 70es vashengert akartam. azért is vasat mert tartósabb mint az alu. nézegettük a malossi és a polini kínálatát is de sajnos a leggyengébb hengerük is tengőcserét követelt. így a DR házatáján az egyetlen 70es hengert válaszottam a DR Evo-t. jól indul alacsony fordulatról. 10 fölött is mint az állat ugy megy. 14 lóerős teljesítményt adva le. a motornak a gyári 11-47es áttétele már kevés volt ehez a teljesítményhez. (110-et ment.) így egy első lánckereket is cseréltem. ennek az ára 1500 ft-volt(NEM YAMAHA). a motor végsebessége 135 km/h lett. fogyasztása a 70es henger miatt 3-3,5 literre nőtt de ez is elhanyagolható. mint kiderült a motorba 115ös fúvóka volt és ezért zabálta be a 7 litert a folytással... 115ös fúvóka meg ehez az összeállításhoz való kábé. A motort azóta is imádom és nem bántam meg hogy őt vettem.

Erre használta
Túrázás, sulibajárás, városbamotorozás.

Javítanivalók
felmondattuk a szolgálatot az elektronikus levegőmennyiség szabályzó szeleppel ;-)

Itt szervizelte
Yamaha Delta Győr. Alkatrészt venni itt bűn, vagy akkor megteheted ha pénzes vagy. A szervízben elvégzett munkára panasz nincs nekem. csak mások mondják hogy igen drága.

A beküldő 0 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Mafiosi

Beküldve: 2008. december 29.