Yamaha TZR50 9,6 / 10

Yamaha / Yamaha TZR50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 2370
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hát Derbi Supermotonak indult, aztán Yamaha DT lett belőle, végül mikor a szalonba megláttam a TZR-t, azonnal beleszerettem! Lenyűgözött a nagysága és az észrevehető rokonság a bátyusokkal. Volt egy két érdekes dolog amikor a vásárlásra került sor amiknek nagyon örültem. Mivel ez egy 2008-as modell, ennek már elektronikusan vezérelt blokkja van, nem ugy mint az elődjének ami a fordulatszámmérőről is leforgott :-). Gyorsulására nem lehet panasz egyenlőre, mert a 2008-asok hátránya hogy az előző évhez képest erre már hátul nagyobb lánckereket raknak rá és sajnos a folytáskivételnél ugye ingyen csak ugy nem tesznek rá egy 17000 ft-os alkatrészt(beszereléssel együtt). így a végsebessége épphogynem 80km/h. Fogyasztása az valami elképesztő, mivel emiatt az áttételezés miatt a motor 60 km/h-nál 8 500-at 70km/h-nál 9 500-at és 79-nél pedig a legvégső határt, 11500-at forogja... mikor elérjük a 11500-as fordulatszámot a motor 3 másodperc mulva visszaszabályozza 9ezerre és csak akkor adja újra kezünkbe az irányítást. De visszatérve a fogyasztásra a hatalmas fordulatszám miatt megeszik 7 liter benzint 70-80 kilóméteren, ha rendes tempóba akarunk haladni. A Motor nagyon kényelmes, bááár ez a testtartás egy idő után a magasabbak számára kényelmetlen lehet... A Motort szószerint minden nap használom amióta megvan, mert szinte könyörög, hogy menjünk egy kört.. ezért a magas kilóméterszám, de az embernek meg kell tanulnia lassítani. A motorba eddig 2féle olaj volt. MOL Dynamic, ami hát eléggé visszavette a motor gyors reagálási képességét... A Motor később CASTROL Power 1 Racing olajat kapott, és most is azt kapja. Hamarabb reagál a gázadásra és a gyorulási is nagyot javult. Felfüggesztése és a fékei nagyon jók! stabil, és kemény a nagy gumiknak köszönhetően az Aprilia RS-el ellentétben ezt nagyon lehet dönteni. A Fényszórók pedig a legjobb amit csak kismotoron el tudunk képzelni! messze világítanak és mindent látunk velük! A motor magában hordozza a nagy testvérek, az R1esnek és az R6-osnak a Technológiáját és szépségét, mindenkinek akinek van rá 800 000ft-ja és motorvásárlás előtt áll, csakis ajánlani tudom. Használtpiacon is nagyon kedvező árakon találhatjuk a TZR régebbi változatát ami szintén kiváló motor! A MOTORT CSAKIS AJÁNLANI TUDOM!

Erre használta
Suliba járás, haverokkal motorozás

Javítanivalók
A gyorsmegszakító gyárilag rossz volt

Itt szervizelte
YAMAHA Delta Győr ... Az alkatrészekre viszonylag keveset kell várni, viszont mivel yamaha, eléggé drágák. De a minőséget meg kell fizetni ;-)

A beküldő 0 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Mafiosi

Beküldve: 2008. április 29.