Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Kéne egy kis segítség, tipp, vagy hogy is mondjam...Teljessen új motoros vagyok, nem vágok semmit a papírozással kapcsolatban. Kaptam születésnapomra egy olasz 2000-es évjáratú 250-es robogót! Még magyarországon nem volt üzembehelyezve. De már az országban van évek óta. Nincs hozzá semmi forgalmi meg ilyenek, csak egy adásvételi szerződés ill sok adásvételi ami visszavezeti a származását az olasz tulajdonosig. Nem parázok attól hogy a motor lopott lenne, biztos kézből jött. De nem tudom hogy kéne elindulnom a üzembehelyezéssel kapcsolatban. Származtatás, eredetiség vizsgálat.... De ezt nem tudom csinálni forgalmi nélkül. Nem?
Amúgy nem én hoztam be én csak itt venném meg. Régebben mintha olvastam volna ilyen esetben nekem meg a Magyarországon áruló fél között kell írnom egy adásvételit. (De javíts ki ha nem így van.)

Meg néztem egy másik motort aminek van forgalmija és már elvileg a regadó kivan fizetve. Azzal merre kéne mennem? Várom válaszod Köszi az edigi segítséget is
És az mennyibe kerül kb.?
Szerintem ez is elég lehet, a német nyelvű adásvételiről viszont hiteles fordítást kell csináltatnod itt: offi.hu. Ugye az adásvételi Te és a kinti tulaj között van? (vagy "szerzel" egy kétnyelvűt... ) Annyi még a csavar, hogy Svájc nem EU tag, így vámot is kell majd fizetned.
Heló
Néztem egy motort. Svájcból lett behozva de német nyelven lett megírva az adásvételi. Forgalmi megvan hozzá. Forgalomba tudom helyezni? Ha nincs kivonatva akkor kitudom én itt is vonatni? Mert ha jól értelmezem ezt írtad le itt az előbb? Várom válaszod és előre is köszi
Üdv
hű, csak most láttam, hogy írtál

Szóval, hazaért a VFR. Azt kell mondjam, nem egy széthajtott darab Sikerült feléleszteni és 23000km-t mutat a műszerfal. Mindene gyári, féktárcsán is alig látszik egy kis kopás. Megkapta a friss olajat, stb, és pöcc indult. Pedig ki tudja mennyit állt. Egyenesen fut, semmi gondja a futóműnek. Valószínű banki visszavett motor. Az idomon lévő karcoktól eltekintve makulátlan
Uk-ból vett motornál kell eredetiségvizsga? Úgy tudom, hogy az nem... (és mivel ottani tulajtól vettem, vagyonszerzési illetéket sem kell)

Illetve a régi motorom eladásakor kell csináltatni? Mert van törzskönyve, tavaly májusi műszaki, stb. Nem igazán tudom, hogy most mi van ezzel az eredetvizsgával...

Köszi
Hello!

Ha meghirdetem a motort mobile.de n és külföldi veszi meg akkor nekem mi a dolgom az adásvételnél? Gondolom ki kell vonatni a forgalomból meg le kell adni a rendszámot. Ezt nekem kell intéznem vagy a vevőnek?
Hogy megy ez az egész?
Kösz előre is!
Csáó
szeretnék behozni,robogókat,ausztriából,és oalszból.
vagy behozatnni tudna valaki segiteni ebben?
vagy valakit ajánlani aki ezzel foglalkozik.
előre is köszönöm a segitséget.
Üdv
nem igazan tudod forgalomba helyezni :( ha nem szerzed meg a forgalmi vagy a törzskönyv hallot ügy :(
Sziasztok!

Szükségem lenne olyan olasz-magyar kétnyelvű adásvételi szerződés mintára, amit biztosan elfogadnak a hivatalban.

Kérlek, küldjetek, ha tudtok, vagy linkeljétek ide:

köszi

wiezner@gmail.com
Köszönöm szépen a segítségeteket!:)
nekem megérte.
Németországból érdemes behozni, mert ha nem is olcsóbb, de jó állapotúak! ACI papír onnan biztos, hogy nem kell, csak az eredeti forgalmi bepecsételve a kivonás ténye és az adásvételi. Én vettem már ott motort, igaz újat, de ugyanúgy honosítani kellett aztán itthon.
na egy utolsó kérdés:)
megéri kinntröl behozni a motort?
nekem adták a többi papírral együtt. én mondjuk olaszból vettem a motorom. elvi ezzel igazolom, hogy kint nem körözik és ott ki lett vonva a forgalomból export céljára.
és ezt az ACI papirt honnan tudom lekérni?
Ne felejtsd el az ACI papírt se. Ezzel igazolod, hogy külföldön nem körözik a motort.
Én is 3 papírt kaptam. Eredeti forgalmi, kétnyelvű adásvételi és az ACI papír.
köszi szépen, de már az okmányirodában utánaérdeklődtünk, és ott azt mondták hogy fél évet lehet használni kölcsönadói szerződéssel.
3 hónapig használhatsz egy járművet külföldön (vagyis a belga járgányt itthon), utána forgalomba kell helyezned.
Ha nincsen meg az eredeti forgalmija, vagy legalább egy másolat, akkor nem tudod forgalomba helyezni (sőt az is lehet, hogy akkor lopott...)
Szia!
Kell az eredeti forgalmi, amibe bele van ütve, hogy ott kivonták a forgalomból, és egy kétnyelvű adásvételi a tulaj és Te közted. A kivonást Te is el tudod intézni, kb fél óra a helyi irodában, de általában a tulaj már kivonatva adja át a járgányt.
Üdv!
Gondolom már volt ien kérdés,ezért ne haragudjatok ,hogy felteszem de nincs kedvem visszakeresgélni!:)
Német.o-bol szeretnék behozni egy 600--as v egy 750.-es gépet!
Mien papirok szükségesek hozzá ill. itt M.o-n merre kell futkoznom,hogy letudjam rendszámoztatni?
Tudatlanságomért előre is bocsi!
Sziasztok!

Voltam műszakin. Mielött bevittem ott a helyszínen beindítottam, lepróbáltam mindent, és pont akkor égett ki a tompítottam. Azt mondták majd otthon kicserélem :) Minden jó volt a vizsgálás 2 perc volt, a papírmunka kb 15perc :)

Utána mentem reg adót fizetni, teljesen máshova kellett mennem mint amit a vámosok irtak e-mailben. Az ügyintézésért elkértek 4400Ft+400Ft-ot, a regadó annyi volt amit kiadott a kalkulátor.
1 óra múlva kellett visszamennem, és akkor már a kész papírokat vettem át.
Jövő héten megkötöm a kötelező biztosítást, és utána okmányiroda, és kész.
Sziasztok!

A kötelező biztosítást csak az okmányiroda elött kell megkötni?
Műszakihoz nem kell igaz?

Köszönöm!