Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

És a térkép az NDrive és a CoPilot-hoz ingyen van? Mao. megvan utcaszinten? Esetleg EU.?

Ez mit jelent hogy Airis IGO?
Nekem is elküldhetnéd, érdekelne!
ment a levél
Ok, köszi. Pü-ben elküldöm a címem.
Nincs, de írtam róla még akkor útinaplót..ha érdekel, elküldhetem Csak ne tedd közzé sehol
De hülyén nézne ki a monster után
A déli túrádról nincs a neten véletlenül valami leírás vagy blog? A tapasztalatok és az útvonalak miatt kérdezem.
itt van amire gondolsz. Rosszul emlékeztem, nem 400, csak 260 + forgalombahelyezés az ára. Ez is magyar gyártmány
Hát üresen tényleg pille könnyű. 10-15 kiló motyóval megpakolva talán nem pattogna annyira.

Ha meg nagyon nem fogja bírni a sebességet veszek egy Danuviát..
Az oktatóm motorjához is ilyen van. Mentem vele, vasúti átjáróban elemelkedett a földtől majd 50 méter múlva "leszállt". Igaz üres volt. Szóval nem nagy tempóra való.
Van is... 400ezerbe kerül. Csak egyedileg kell az összeset engedélyeztetni..mert a 70es évek elejétől nem lehet engedélyt kapni motoros utánfutó sorozatgyártásra
Szerintem amúgy ha valaki sokat túrázik meg nem szereti "összeválogatni", hogy mit vigyen el és mit ne, annak ez tök jó alternatíva. Ügyes kezekkel még akár kisiparilag is legyártható modern formával, modern motorokhoz, üvegszálból.
Na dobtam fel egy galériát
Gratulációt majd csak akkor szeretnék fogadni, ha a motor mögé lesz már szerkesztve, lesz rajta rendszám meg műszaki...és lehet vele normális tempóban közlekedni. Ez nem a jövőhéten lesz, hanem valamikor a nyáron..legalábbis nagyon remélem Addig is van egy régi kerekes dobozomom
Igen, hallottam én is hogy nem olyan jó meg így meg úgy... de nekem a motorkuli nem tetszik. Am meg ami meggyőzött arról, hogy ez akár használható is lehet az az alábbi videó: video1 video2video3
Hajrá!
Az elején óvatosan, a Pannóniás szakik nagyon szidták ezt a típust, összehasonlítva a motorkulival. Pedig azok a vasak a 80-sem nagyon lépik át.
Én gratulálok hozzá, nekem mindig is tetszettek az utánfutók és az oldalkocsik is. Így aztán mehetsz világkörüli túrára.
Egy kövérebb bankkártya egyszerübb
És nem lehet megunni
Bizony, lesz vele papírmunka bőven. Most a motorhoz erősített vónószerkezetet vadászom hozzá.

Eredetvizsga nem tudom kell e (gyanítom igen), le kell műszakiztatni (és össze kell műszakiztatni a motorral), át kell íratni, kell rá rendszám törzskönyv.

Olcsón vettem a cuccot.. remélem az egész mutatvány 100ba megáll

Maga uram nemnóóóóóórmális.
Vonat.
Durván 110 literes a belseje, a tetejét ha leemli az ember abból le lehet nyitni lábakat, hogy kempingasztalként lehessen használni. 30 kg cuccal terhelhető, és hivatalosan 70-nel húzható (ez a valóságban olyan 100 lesz )
Egy igazán jó naked fordulékonyságban felveszi a versenyt a sportgépekkel.
Pláne szűk szerpentineken.
Én furának találtam a csutkás gépeket.
Ezt is kell vizsgáztatni, uj rendszám,eredetivizsga?
Van a motorra való elfogadott összekapcsolási lehetőség?
Pár 10-es biztos lesz mire legálisan használhatod
A hig-tech az mindig sokba kerül,főleg amikor elromlik.Munkatársam gépe is folyamatosan hibakódokat dobál ki,mert ezek a kurva mérnökök nem gondoltak arra,hogy valaki városban is használja majd.Pár km alatt leragad a kipufogó szelep és nyomban jön az E...!Azt meg nem egyszerű eltüntetni róla.Sokat kell menni 14ezer/perc környékén.
Esik a viz!Sajna még a motor sincs itt.Jövő héten hozom,ha megjön az akku és nyomban kell vinnem műszakira!Amúgy nincs szar kedvem.