Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A haverok Suzukija egy 6 éves Bandit 1200 és egy 9 év körüli SV 650 volt, de villamosan nem sok különbség lehet a GS től, de egyébként tényleg az arányok is számítanak, mert 1,2 milliós GS ből húszror annyit adtak el Magyarországon, mint a drágább felső kategóriákból.
Végtére is nem kell izgulni ez nem olyan hiba, hogy nem érsz haza egy túráról, legfeljebb fel kell tölteni közben az akksit. Meg tényleg lehet, hogy 1000 ből csak néhány fesszab száll el, csak ugye pont a rossz dolgokról hallani nem a jókról.
nem lehet vezetni, így nem kell
Erre vajh milyen jogsi kell?
ha jó idő, akkor fő a motorizáció!
Nem, nincs ingyen, semmihez semmi. Se az IGO, se az NDRIVE, se a COPILOT nem ingyenes programok semmilyen platformra sem!

De biztos találsz olyan helyet, ahol segítenek bármelyiket "feltenni", ha máshol nem akkor az androidhungary.com-on és a nokiaprogramok.hu-n. Többet nem mondhatok és nem is akarok mondani.

Egyébként van mindegyikhez utcaszintű térkép. Én véletlenszerűen kipróbáltam eldugott kis utcákkal és jó volt.

Az Airis IGO alatt egy AIRIS GPS-t értettem, amin egy IGO fut. Na az jó. Ez a mobilos IGO viszont béna.
Hali!

Bordás? Hullámos, vagy olyan, mint a régi hanglemez?
Nem hinném, hogy spanyol-japán összefüggése van... inkább egy jókor jött hirtelen lehülés, vagy fékbetét baj. Kilométer?
Sziasztok
Néhány éves GS-en bordás a hátsó féktárcsa. Típushiba?
Spanyol betegség? Esetleg egy bontott japán megoldja a problémákat?

Új típusú ülésalap érdekel.
Akkor beza meg kell állapítani, hogy ebben is spórolás volt:-(((( Mert "túl" sok az elromlott eme kis helyen.

Persze ha azt nézzük, hogy 1000db GS.ből 3-4 a rossz, akkor az nagyon jó arány (csak a hiba másnál keletkezne inkább ugyebár:-))
Nem volt egyikre sem rákötve semmi. A haverok nem szeretik az extrákat a doboztartó is csak nekem kellett.. :)
Idegen kultúrákkal ismerkedünk...?!
hááááááát, ennyire futotta a tipográfiai ismereteimből.


az imádat kölcsönös.
Nem bizony.. csak ez a típus valami 2500 dollár volt amikor gyártották. Mondjuk ahhoz a motorhoz képest olcsóbb pluszfeleszerelés, mint a pille az én kis GS-emhez.
Nem volt semmi rákötve?

Mert esetemben értem miért mehetett szét.....
Tudomásom szerint a gs generátora 225W-os......
Alapban a teljes fogyasztó olyan 160-180W....
Tehát egy markolatfűtés már csúcsra viszi..... Én meg pakoltam még rá pár dolgot.....
Imádlak!

De a válasz: Rossz
Ez bizony feszszabályzó!

Nekem is ez volt a gond
Még szép, hogy 6700km után kiváló állapotban van:-))))
Menj vele 50-100.000-ret és utána nézzük meg:-)


De tény!
Pöpecül néz ki!
sünfalván?
Hol jártunk ma?
Köszönöm a véleményeteket.
Megveszem. 12000.ft ért találtam ujjat bontatlant.
Szerintem ingyen van ahogy utánaolvastam.
13.7 V van alapjáraton,de amint pörgetem leesik 12.9-re.
5000 fordulatig próbáltam,de semmi javulás.
Sok érdeklődés és utána járás folytán voksolok a feszkora.
Remélem nem tévedek.
Szerintem is belerakhatod, de előtte kérd meg az eladót, hogy kipróbálhasd és ha nem jó vegye vissza pár napon belül.

Egyébként aggasztó a Suzukik elektromos rendszere a bandámban 2-nek is volt töltés baja.. igaz egy Honda is megadta már magát, meg a legtöbb gép Suzuki a haveroknak, így nem tudok viszonyítani de jobban is figyelhetnének a gyártók..

Arra gondoltam a télen , hogy a fesszabályzó csak egy kis részen érintkezik a vázzal és a külső része bordázott. Mi lenne ha a hátsó felét a vázal egy hővezető rész kötné össze. Mint a PC-k procihűtése, stb.
Bár lehet nem is a túlmelegedés miatt halnak meg, hanem amúgy is, de ha egyszer szétszedem raknék mögé egy plusz hővezetőt !
Szerintem belerakhatod amit találtál hozzá. A nagyobb borda a jobb hűtés miatt van.
Sziasztok.

Sajnos a feszszabályzó bekrepált
Kiszereltem és az alján feltüntetett felirat a következő SH640HA.
De nem nagyon találok ilyet.
2007.gyártmányú a vas.
Találtam egy 97-2004.be való feszszabályzót. Ocsoé
Ugyanugy van vezetékelve csak egy kicsit nagyobbak a bordái.
Jó lenne az bele? Vagy van valami ötletetek hogy milyet rakjak bele?
Ocsoé!?